|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۴۷

در کمیسیون قضایی مجلس

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون قضائی و حقوق مجلس گفت: موارد ارجاعی از شورای نگهبان درباره نحوه اجرای محکومیت های مالی در کمیسیون قضایی بررسی شد.

محمد دهقان عضو کمیسیون قضائی و حقوق مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، درباره جزئیات جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: موارد ارجاعی از شورای نگهبان درباره نحوه اجرای محکومیت های مالی در دستور کار کمیسیون قرار داشت و اعضای کمیسیون با حضور علیزاده نماینده شورای نگهبان موارد ارجاعی را بررسی، اصلاح و تصویب کردند.

وی ادامه داد: قرار بود در جلسه امروز بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی نیز در دستور کار باشد اما به در کارگروه مربوطه هنوز باقی مانده است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس افزود: در جلسه ای از کارگروه که این لایحه را بررسی می کردیم، نماینده وزارت خارجه حضور نیافت و نماینده مرکز پژوهش ها نیز نظر مثبتی درباره این لایحه نداشت. برخی از اعضای کمیسیون نیز معتقد بودند با تصویب این کنوانسیون کشورمان مورد سوء استفاده قرار خواهد گرفت لذا بنا شد نظر وزارت خارجه را نیز به صورت کتبی درباره منافع و مضار دریافت کنیم تا پس از آن در این باره تصمیم بگیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار