|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۵۳

حجت الاسلام ابراهیمی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا راهکار حفظ وحدت اصول گریان در انتخابات پیش رو ورود جریان اصولگرایی جوان است گفت: ما برای این مسئله به نسل جوان خیلی امیدوار هستیم.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه بیشترین انسجام نیروهای جوان اصول گرایی در قالب بسیج است، اظهار داشت: ما معتقدیم اصولگرایان میانه خوبی با نسل جوان داشتند و مشکلی ندارد که جوانان با هدایت بزرگان همه امور را به دست بگیرند و در همه صحنه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی حضور پیدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه حضور جوانان در صحنه های مختلف جامعه از آرزوهای ماست و مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات شان بر این موضوع تاکید داشته اند، اظهار داشت: ما یقین داریم که اصولگرایان در این انتخابات قطعا منسجم خواهند شد، زیرا متوجه بعضی از خطرات و نفوذ بعضی از جریانت سکولار هستند و حتی برخی سعی دارند آثار طاغوت را دوباره احیا کنند. طبیعی است اصولگرایان با قدرت حضور پیدا کنند و بتوانند این نقشه ها را نقش بر آب کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا راهکار حفظ وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش رو ورود جریان اصولگرایی جوان است؟ تصریح کرد: جوان ها هر جایی حضور پیدا کنند، پیش برنده خواهند بود. به عنوان مثال در موضوعات هسته ای، در جبهه ها و هر کاری که جوانان حضور پیدا کردند موفقیت حاصل شد. بنابراین برای برای این مسئله نیز ما به نسل جوان خیلی امیدوار هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار