|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۸۵

حقیقت پور در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هر وقت طرف غربی در مذاکرات بحثموشکی را مطرح کرد، تیم ایرانی باید مذاکرات را ترک کند.

منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه موضوعاتی موشکی ما اصلا قابل بحثکردن نیست و اگر هر وقت در مذاکرات می خواستند این بحث را مطرح کنند، اعضای تیم مذاکره کننده ایران باید جلسه را ترک کنند، اظهار داشت: در مذاکرات فقط بحثهسته ای است و در هسته ای نیز کاملاً بحثمشخص است و اگر قرار باشد طرف مقابل زورگویی کند و حقوق مسلم هسته ای ما را لحاظ نکند، نباید مذاکرده ادامه پیدا کند، زیرا قرار نیست ما یک طرفه امتیاز بدهیم.

وی افزود: در بحثی که ما با گروه ۱ + ۵ داریم، به هیچ وجه قرار نیست بحثدفاعی مطرح شود، زیرا ما در دنیا دائما تهدید می شویم و ما محکوم به این هستیم که باید قوی شویم، مگرنه ما را می خورند، بنابراین به همت جوانان و دانشمندان خودمان امروز توان برتر موشکی منطقه هستیم و این قدرت را نه تنها باید حفظ کنیم، بلکه باید توسعه بدهیم تا زمانی که توان ما بازدارنده باشد و دشمن نتواند در مقابل هیچ غلطی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه غربی ها چند بازی از جمله هسته ای، حقوق بشر و تروریست را همیشه در مقابل ایران دارند، تصریح کرد: مطمئن باشید با توجه به خصومتی که غربی ها با انقلاب اسلامی دارند، نباید فکر کنیم امروز که بحثهسته ای را تمام کردیم، دیگر مشکلات ما حل می شود و آنها بحثهایی مانند تروریست و.. را مطرح نمی کنند، زیرا حتما مطرح خواهند کرد.

حقیقت پور با تأکید بر اینکه جوهره انقلاب اسلامی همواره خاری در چشم و استخوانی در گلوی آمریکایی هاست و این ها را رنج می دهد، تصریح کرد: با وضعیتی که آنها به غیر از لانه خودشان و چارچوب جغرافیای خودشان هم چشم دارند، باید مبارزه را ادامه دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار