|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۵۸

تکرار مظفر در آئین رونمایی از کتاب شاهد عینی:

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید رویدادها و اتفاقات انقلاب را مطالعه کنیم و بدانیم فتنه ۷۸ و ۸۸ درس بزرگی برای ما و نسل انقلاب است.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، حسین مظفر نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز گذشته در آئین رونمایی از کتاب شاهد عینی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام عارفان امیرمومنان علی بن ابی طالب(ع) گفت: من باید از دوستان و زحمات آقای یامین پور تشکر کنم البته دو گله هم دارم، گله اول اینکه به من نگفتید برنامه چیست و گله دوم اینکه بنده کتاب را ندیده ام؛ فقط گفتند مراسم رونمایی از کتاب است.

وی با اشاره به خاطرات و تجربیات انقلاب اسلامی افزود: نسل جوان با شنیدن خاطرات، تجربیات غلط را دنبال نمی کنند از این روز نسل جوان باید بدانند که چه بلاهایی به سر کشورشان آمده است.

مظفر ادامه داد: معتقدم واکاوی تاریخ تاثیر زیادی دارد بویژه تاریخ کشور ما که پر از فراز و فرود است بنابراین باید این فراز و فرودها را با دقت مطالعه کنیم. اگر نسل جوان ما این کار را انجام دهند، از خسارت ها جلوگیری می شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید تاریخ مشروطه را هم مطالعه کنیم، افزود: تاریخ مشروطه سراپا عبرت است. غفلت نخبگان موجب تشتت و تفرقه شد از این رو نهضت مشروطه شکست خورد و دیکتاتوری رضاخانی روی کار آمد و نخبگان آن زمان موقعی به خود آمدند که کار از کار گذشته بود چراکه مشروطه خواهان بدلی بر سر کار آمدند و موقعی قضیه را فهمیدند که کلاه گشادی سر آنها رفته بود.

مظفر بر مطالعه تاریخ و رویدادهای انقلاب نیز تاکید کرد و در عین حال گفت: این تاریخ باید با حقیقت، انصاف و بدون سیاست بازی همراه باشد تا به عنوان چراغی روشن در جامعه و نسل آینده باشد.

وی به حوادثسال های ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد و گفت: در این حوادثدیگران میدان دار شدند و باید بدانید اگر به خواب برویم، دیگران به خواب نمی روند و تاریخ می نویسند البته انشاءالله آن روز فرا نمی رسد ضمن اینکه ما رهبری حکیم و مردمی شجاع و آگاه داریم و این اتفاقات بر بصیرت ملت ما می افزاید.

* ۳ خرداد کتاب " دیروز، امروز، فردا " منتشر می شود

به گزارشخبرگزاری تسنیم، وحید یامین پور در پایان این مراسم طی سخنانی گفت: ۳ خرداد کتاب " دیروز، امروز، فردا " منتشر می شود و در این کتاب ۴۳ مصاحبه بنده پیرامون رخدادهای پس از انتخابات سال ۸۸ آمده است و آقای روزی طلب هم با تحقیق این کار را انجام داده است.

وی ابراز امیدواریم کرد: گفت وگوهای انجام شده با نقش آفرینان انقلاب اسلامی از طریق رسانه ملی پخش شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار