|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۲۴

فتاحی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ارومیه در مجلس از اعلام موجودیت سومین فراکسیون سیاسی در مجلس خبر داد و گفت: این فراکسیون روز ۴ خرداد پس از انتخابات هیئت رئیسه رسماً اعلام موجودیت می کند.

عابد فتاحی یکی طراحان تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به تشکیل سومین فراکسیون سیاسی در مجلس نهم، گفت: درست است که بحثهایی که در مورد نامگذاری این فراکسیون در مجلس انجام شد و برخی از آن به عنوان فراکسیون حامی دولت و یا تعابیری نظیر اعتدال و مانند آن استفاده کردند اما هنوز تصمیمی برای نامگذاری آن انجام نشده و فعلا از آن به سومین فراکسیون سیاسی مجلس تعبیر می شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است مؤسسان و طراحان تشکیل این فراکسیون در مجلس، در روز یکشنبه هفته آینده نشستی به منظور بررسی اهداف و برنامه های آتی آن داشته باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه تصریح کرد: علی مطهری، حسین زاده بحرینی، علیرضا محجوب، ابراهیم نکو، احمد شوهانی و بنده از مؤسسان و طراحان تشکیل سومین فراکسیون سیاسی در مجلس هستند.

فتاحی تأکید کرد: هنوز هیچ کس به صورت رسمی برای عضویت در این فراکسیون ثبت نام نکرده است، اما تمامی نمایندگان مستقل و اصلاح طلب مجلس می توانند در این فراکسیون ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این فراکسیون هنوز به صورت رسمی اعلام موجودیت نکرده است، گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا پس از انتخابات هیئت رئیسه مجلس که در روز یکشنبه ۴ خرداد برگزار می شود، این فراکسیون به صورت رسمی اعلام موجودیت کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: هنوز نامی برای این فراکسیون انتخاب نشده و موقتا به سومین فراکسیون سیاسی مجلس از آن تعبیر می شود که در مورد نام آن نیز تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار