|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۰۶

وزیر دادگستری در حاشیه جلسه هیئت دولت:

خبرگزاری تسنیم: وزیر دادگستری گفت: دولت قرار است به وظایف و تعهدات خود جدا عمل کند و درگیر حاشیه سازی ها نشود؛ این حاشیه سازی ها برای اینکه بازی فعالیت دولت را تغییر دهد، صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، گفت: مقدار دارایی وی در داخل جوابگوی بدهی هایش نیست و علاوه بر آن نیز وی همکاری خوبی در بازجویی ها با ما نداشته است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص حاشیه سازی ها و ساخت مستندهای تخریبی علیه دولت، اظهار داشت: دولت قرار است به وظایف و تعهدات خود جدا عمل کند و درگیر حاشیه سازی ها نشود؛ این حاشیه سازی ها برای اینکه بازی فعالیت دولت را تغییر دهد، صورت می گیرد.

وزیر داگستری ادامه داد: دولت شعارها و هدف هایی مطرح کرده است و بنایش این است که با جدیت به تعهدات خود عمل کند و ان شاالله با تحمل، صبوری و عبور هوشمندانه و بزرگوارانه از این حاشیه سازی با ایجاد امیداواری بیشتر در دل مردم و انجام تعهدات در یک فرآیند زمانی فکر می کنم عبور خواهیم کرد و این سیاست دولت است.

پورمحمدی در خصوص عملکرد وزارت دادگستری در پیگیری موقعات بانکی، گفت: دولت لیست جامعی از بدهکاران بانکی را به قوه قضائیه ارائه کرده است. پرونده معوقات بانکی در مجتمع اقتصادی قضایی در حال بررسی است و مردم باید بدانند که معوقات صرفا با تشکیل پرونده بر نمی گردد چرا که بسیاری از پرونده بسیار سنگین هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار