|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۸۳

جلالی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: کاندیداهای این فراکسیون برای هیئت رئیسه مجلس در مجمع عمومی رای گیری و مشخص می شوند.

کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، در خصوص کاندیداهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس، گفت: در فراکسیون قبل از جلسه انتخابات هیئت رئیسه، مجمع عمومی برگزار خواهیم کرد و در آن مجمع عمومی همه اعضا برای کاندیدا شدن برای هر پستی از هیئت رئیسه از حقوق مساوری برخوردارند.

وی ادامه داد: پس از مشخص شدن کاندیداها رای گیری خواهیم کرد و کسانی که حائز اکثریت آرا شوند، در لیست فراکسیون قرار می گیرند و مورد پشتیبانی خواهند بود، بر همین اساس در حال حاضر نمی توان گفت که برای مسئولیت های مختلف هیئت رئیسه مجلس، چه تعداد افراد کاندیدا هستند چون هنوز فرصت باقی است.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه ۱۰ روز تا انتخابات هیئت رئیسه مجلس باقی مانده و قبل از آن جلسه مجمع عمومی این فراکسیون برگزار می شود، درباره زمان این جلسه اظهار داشت: هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفتیم که جلسه مجمع چه روزی برگزار شود و در هیئت رئیسسه فراکسیون در این زمینه تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در آغاز سومین سال نهمین دوره مجلس، روز ۴ خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار