|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۰۵

فروزنده در گفتگو با مهر:

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران نشان داد برحقوق هسته ای ایران تاکید دارد، گفت: ملت ایران اهل مذاکره است اما به شرطی که حقوقش ضایع نشود.

لطف الله فروزنده در گفتگو با مهر، با اشاره به نشست اخیر تیم مذاکره کننده کشورمان با ۱ + ۵ برای رسیدن به توافق نهایی در وین، اظهارداشت: علت نرسیدن به توافق نهایی زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش است.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، افزود: ملت ایران به حقوق مسلم خود و دستاوردهای هسته ای اش تاکید دارد و تیم مذاکره کننده نیز این موضوع را به خوبی می داند؛ بنابراین اگر مسیر مذاکره در جهتی باشد که این حق مسلم به رسمیت شناخته نشود قطعا مذاکره بی نتیجه خواهد ماند.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی به دنبال احقاق حقوق مسلم ایران در داشتن فناوری هسته است، تصریح کرد: عدم رسیدن به توافقات نهایی در اثر زیاده خواهی طرف مقابل نشان دهنده این موضوع است که تیم مذاکره کننده به هرقیمتی حاضر نیست پای میز مذاکره بنشیند و برای بدست آمدن حقوق مسلم ملت ایران تاکید دارد.

فروزنده، با تاکید براینکه ملت ایران اهل مذاکره است اما به شرطی که حقوقش ضایع نشود، گفت: ایران اسلامی بیش از ۳۰ سال است که در برابر هرگونه تهدید ها و فشارها مقاومت کرده، پیشرفت کرده و نشان داده است اهل تسلیم نیست و زیر بار حرف زور نمی رود.

وی خاطرنشان کرد: به نفع گروه ۱ + ۵ است که با زبان منطق، عقلانیت و عدالت با ایران حرف بزند و هیچگاه به دنبال تسلیم ایران در برابر زیاده خواهی های خود نباشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار