|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۵۴

نکو به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: یکی از طراحان تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس گفت: اولین نشست مؤسسان فراکسیون اعتدال در مجلس فردا برگزار می شود.

ابراهیم نکو یکی از طراحان فرکسیون اعتدال در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به چگونگی تشکیل این فراکسیون در مجلس، گفت: با توجه به اینکه تاکنون تعدادی از نمایندگان مجلس برای عضویت در این فراکسیون اعلام آمادگی کرده اند، اما هنوز تعداد دقیقی از آن ها مشخص نیست.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است مؤسسان تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس، فردا و در ساعات پایانی جلسه علنی مجلس، نشستی داشته باشند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس در ادامه، اظهار داشت: قرار است در این جلسه ضمن بررسی ساز و کارهای اعلام موجودیت این فراکسیون و برنامه های آینده آن، اعضای آن نیز به طور دقیق مشخص شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، عابد فتاحی یکی دیگر از طراحان تشکیل فراکسیون اعتدال و نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفت وگوی دیگری به خبرنگار تسنیمگفته بودکه این فراکسیون روز ۴ خرداد پس از انتخابات هیئت رئیسه رسماً اعلام موجودیت می کند.

از این فراکسیون به فراکسیون حامی دولت نیز تعبیر می شود و تاکنون ۶۰ تن از نمایندگان مجلس برای عضویت در آن اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار