|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۰۹

در نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز این شورا مقرر شد که جلسه مجمع عمومی فراکسیون برای انتخاب رئیس و هیئت رئیسه پیشنهادی یکشنبه تشکیل شود.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با حضور رئیس فراکسیون، رئیس مجلس و تمامی اعضای این شورا صبح امروز و پیش از جلسه علنی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، تازه ترین مسائل در حوزه بین المللی از جمله مذاکرات وین و انتخابات سوریه و عراق مورد بررسی و ارزیابی کارشناسی قرار گرفت و اعضای شورای مرکزی این فراکسیون نقطه نظرات شان را در این باره مطرح کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه، تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم در روز یک شنبه هفته آینده، ۴ خرداد برگزار می شود، در این جلسه قرار شد که هیئت رئیسه فراکسیون برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مجمع عمومی فراکسیون را انجام دهد تا کاندیداهای نهایی فراکسیون در جلسه مجمع عمومی مشخص شود. البته قرار شد این جلسه پیش از روز یک شنبه آینده برگزار شود.

حجت الاسلام سبحانی نیا در ادامه تأکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه، پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه از ظرفیت های مرکز پژوهش های مجلس در تصویب طرح ها و لوایح بیشتر استفاده شود، به نحوی که تمامی طرح ها و لوایحی که به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه می شود، پیش از تصویب با حضور کارشناسان خبره مرکز پژوهش ها مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار