|
|
کدخبر: ۱۷۶۹۸۱

در صحن علنی مجلس مطرح شد:

خبرگزاری تسنیم: ۱۰ نمایندده مجلس در خصوص لحاظ کردن قوانین مصوب مجلس در روند مذاکرات هسته ای به رئیس جمهور تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

متن بخشی از این تذکرات بدین شرح است:

علی مطهری نماینده مردم تهران به وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب نامناسب شعار تیم ملی ایران در جام جهانی تذکر داد.

افضلی فرد نماینده مردم اردبیل هم به وزیر کشور درباره دلایل برخورد غیرانسانی برخی اعضای پلیس فرودگاه های کشور با نمایندگان و خانواده های آنها تذکر داد.

حاجی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش، درباره علت افزایش سهم فرهنگیان در بیمه طلایی در کاهش تعهدات چیست؟ تذکر داد و در تذکری، به وزیر نفت، رسیدگی به سوزاندن کارت های سوخت موتورسیکلت مردم که اکثرا از افراد مستضعف هستند را مطرح کرد و به وزیر کشور درباره علت حضور ده ها هزار اتباع خارجی بدون مجوز و پروانه خارجی، تذکر داد.

جوکار نماینده مردم یزد به وزیر کشور، بررسی افزایش قتل و ناامنی در استان یزد را متذکر شد.

کارخانه، سالک، حاجی، کوثری، نوباوه، میرکاظمی، آصفری، موسوی لارگانی، امیرآبادی و نجابت به رئیس جمهور درباره لحاظ کردن قوانین مصوب مجلس در روند مذاکرات هسته ای به منظور حفظ حقوق هسته ای ملت ایران، تذکر دادند.

جعفرپور نماینده لارستان به وزیر اطلاعات، درباره تمرکز توان خود برا مسائل مهم و کلان ملی و عدم برخورد بر موضوعات مناقشه ای منطقه ای و محلی تذکر داد.

کارخانه و سالک نمایندگان همدان و اصفهان، رعایت عدالت در توزیع اعتبارات و کالاهای ورزشی را به وزیر ورزش و جوانان متذکر شدند.

نبویان، نماینده تهران به وزیر علوم، رسیدگی سریع و احقاق حقوق دانشجویان دوره دکتری که احکام قانونی آنها لغو شده است را تذکر داد.

تابش نماینده مردم اردکان به وزرای اطلاعات و کشور، درباره لزوم برقراری امنیت مراسمی که مجوز قانونی برای برگزاری دارند اما متأسفانه با این کار افراد افراطی و خودسر مراسم بهم می خورد یا مجوز آن لغو می شود، تذکر داد.

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به وزیر ارشاد، نظارت بیشتر بر دفاتر زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت و جلوگیری از تخلف آنها در اعزام زائران به عتبات عالیات را متذکر شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار