|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۱۶

در تذکرات شفاهی مطرح شد؛

نماینده مردم اهواز در تذکری از یکی از مدیران سازمان صنعت معدن و تجارت انتقاد کرد و خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی برای رسیدگی به وضعیت اخراج بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات شفاهی نمایندگان مطرح شد.

امیر محمد احمدی نماینده دهلران در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار حفظ کرامت مردم در توزیع سبد کالا شد.

وی همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست که در شرایط فعلی از ایجاد بحران ارز در کشور جلوگیری شود و معوقات بانکی به بدنه اقتصاد و تولید کشور برگردد.

شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از عملکرد هیات رئیسه مجلس گفت: هیات رئیسه مجلس سوگند یاد کرده حافظ منافع نظام باشد و در جهت اقتدار مجلس و نظام عمل کند، اما در طول مجلس نهم شاهد ضعف مجلس هستیم.

وی افزود: امروز یک مدیری به نام آقای ابریشمی ۷۰-۸۰ نفر از کارمندان صنعت و معدن و تجارت را اخراج می کند اما کسی جرات نمی کند چیزی بگوید.

نماینده مردم اهواز خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی برای رسیدگی به وضعیت اخراج بازرسان سازمان صنعت و معدن شد و گفت: این آقا گرین کارت کانادا دارد و حقوق ماهانه ۱۰-۱۵ میلیون تومانی دریافت می کند و به فکر مردم نیست.

ابوترابی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت شایسته نیست اسمی از افراد برده شود چرا که آنها نیز باید بتوانند از خود دفاع کنند اما نام بردن از افراد در حالی که حضور ندارند، صحیح نیست.

احمد لاشکی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای حادثه دیدگان برف شمال متاسفانه تا این لحظه هیچ اقدامی صورت نگرفته است و آقای وزیر آن روزها که به شمال کشور سفر کردند گریه باغداران را دیدند که چگونه تحت فشار قرار گرفته اند اما هنوز هیچ حمایتی از آنها نشده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار