|
|
کدخبر: ۱۷۸۴۹۶

بذرپاش:

مهرداد بذرپاش شب گذشته(چهار شنبه) در مدرسه معصومیه قم به سخنرانی پرداخت و از دولت انتقاد کرد.

به گزارش گروه سیاسی امیدنیوز، مهرداد بذرپاش شب گذشته در قم و در مدرسه معصومیه حاضر شد. او به سخنرانی در جمع طلاب پرداخت و در برخی محور های سخرانی خود از دولت انتقاد کرد.

مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس نهم و از اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام بود که طی انتخابات مجلس دهم در لیست اصولگرایان حضور داشت و مانند دیگر افراد این لیست میزان رای کافی برای ورود به مجلس شورا را اخذ نکرد. او هم اکنون صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز است. وی پیش از این نیز رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو و رئیس فرهنگسرای خاوران بوده است.

در ادامه برخی محور های سخنان شب گذشته او می آید.

بذرپاش با بیان اینکه دولت باید مسئله حل کن باشد نه مسئله پاک کن و مسئله ساز، اظهارداشت: دستتان را از جیب مردم در آورید و به مردم اعتماد کنید؛ راه پیشرفت کشور اعتماد به این مردم است.

صاحب امتیاز وطن امروز تصریح کرد: باید دولت را در جعبه شیشه‌ای قرار داد تا همه آن را ببینند و نظاره‌اش کنند؛ دولت شیشه‌ای و شفاف راه برون رفت از فساد اداری است؛ نسل سوم مؤمن انقلابی دشمن شناس است و بیهوده تولید دشمن نمی‌کند ولی ابوموسی اشعری صفتان ساده لوح را که باعثبدبختی تاریخ شدند را خوب می‌شناسد.

بذرپاش در ادامه گفت: مذاکره مبتنی بر اعتماد و از موضع ضعف در مقابل کشورهای بیگانه منجر به گروکشی اقتصاد کشور توسط طرف مقابل شده است، حالا به دنبال کوبیدن پتک ترامپ روی سر ملت هستند و برجام را وصله پینه می‌کنند.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در صدور دستور عدم ورود ایرانیان به خاک آمریکا، نشان از یک بی تمدنی در طرف مقابل دارد و حتماً این اقدام از طرف ایران بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: امروز سهم واقعی هر ایرانی از محل دارایی های ملی چه میزان است؟ دهان مخالفان را به اسم دلواپس و بی شناسنامه می بندند و ادعای حقوق شهروندی می کنند آیا سفره انقلاب را برای یک عده ای خاص پهن کرده اید؟

نماینده سابق مجلس، همچنین یادآور شد: شأن مسئولین در نظام اسلامی، جز خدمتگزاری و نوکری مردم نیست، چرا بی مبالاتی نسبت به بعضی احکام اسلامی در نزد برخی مدیران ارشد این میزان رواج پیدا کرده است؟

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار