|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۵۹

بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا سقف حقوق ۲۴ میلیونی را برای مدیران دولتی در حالی به تصویب رساندند که پیش از آن رای به حقوق ۸۱۲ هزار تومانی کارگران داده بودند.

به گزارشسرویس سیاسی امیدنیوزنمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا سقف حقوق ۲۴ میلیونی را برای مدیران دولتی در حالی به تصویب رساندند که پیش از آن رای به حقوق ۸۱۲ هزار تومانی کارگران داده بودند.

در بیانیهجبهه مردمی نیروهای انقلابآمده است: معنای این مصوبه شرم آور که باید آن را " ریشخند عدالت " نامید، آن است که بهارستان‌نشینان با آرای خود به فاصله طبقاتی ۳۰ برابری حقوق بگیران رای " آری " داده اند! به بیان دیگر، حقوق روزانه ۸۰۰ هزار تومانی یک مدیر خوش نشین دولتی معادل تمام حقوق و دسترنج یک ماهه یک کارگر سخت کوش و نجیب است.

این بیانیه می‌افزاید: اگر گفته می‌شود مدیران ما با حقوق های ۱۰ و ۱۵ میلیونی بر کرسی های صدارت جلوس نخواهند زد، پس بگذارید شر این مدیران کاسب مسلک از سر ملت مان برداشته شود.

این مصوبه که فزون خواهی و دست یازی به بیت المال را قانونی و رسمیت بخشیده است، اما شاید با کمی چاشنی خوش باوری بتوان این مصوبه را ناشی از قصور و بی توجهی نمایندگان مجلس دهم دانست اما اگر این طور فرض کنیم پس نمایندگان بایست برای از بین بردن همچین مصوبه ای تلاش کنند و آستین همت هایشان را بالا بزنند.

در پایان:اعلام می داریمکه در حکومت علوی و در قاموس علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)، کارگزاران نظام اسلامی ضامن حدود و قوانین الهی و پاسدار حقوق و حریم مردم هستند و دولتمردی که عدالتخواه نباشد موحد نیست، او یک متجاوز به حریم الهی است و دامان جمهوری اسلامی باید در تمامی قوا و نهادهای حاکمیتی از وجود چنین کارگزاران و تصمیم گیرانی پاک و مبرا باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار