|
|
کدخبر: ۱۷۹۰۱۹

این روزها احمدی نژاد با حواشی گوناگون به صدر اخبار برگشته است و حالا تنها داماد او در انتخابات شورای شهر تهران کاندید شده است.

به گزارش سرویس سیاسی امید نیوز - مهدی خورشیدی آزاد پسر احمد خورشیدی آزاد و تنها داماد محمود احمدی‌نژاد می‌باشد. که حالا برای انتخاباتشورای شهر تهرانکاندید شده است.

او در سال ۱۳۷۸ در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(متعلق به سپاه) پذیرفته شده، و در اواخر سال ۱۳۸۸ به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شده و تنها چند ماه بعد،(در سال ۸۹) دکترای خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دریافت کرده است.

وبگاه مسدود شده بازتاب امروز در تاریخ ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۱ در گزارشی مدعی شد که دربارهٔ نحوه حضور مهدی خورشیدی در کلاس‌های دوره پزشکی، دوره انترنی و کشیک‌های این دوره، مواردی را در اختیار دارد که چون به اثبات نرسیده از انتشار آن‌ها خودداری می‌کند.

وی در تاریخ ۱۸ شهریور ۹۱ به ریاست بیمارستان فیروزآبادی شهر ری درآمده است.

وی طی حکمی که به امضای پرویز داودی رسیده است به سمت مشاور نهاد و دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور منصوب گشت. وی مدتی بعد در بهمن ماه ۱۳۹۰ از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان معاونت امور قوا در دبیرخانه این مجمع منصوب شد. او که به سبب حمایت از پدر زنش هم با پدرش مشکل پیدا کرده بود خیلی به محمود احمدی نژاد علاقه مند است حتی پدرش اظهار نظر جنجالی درباره ی آن داشته است. احمد خورشیدی ۲۲ روز پس از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری جوابیه‌ای را به روزنامه اعتمادملی درخصوص اظهارات خود و پسرش ارسال داشت و گفت:

بنده در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری طی مصاحبه‌ای که خبرنگار محترم روزنامه اعتمادملی انجام داد به عنوان یک شهروند اعلام داشتم که به آقای احمدی‌نژاد رأی نخواهم داد اما متأسفانه روز بعد در همین نشریه از قول فرزندم مهدی خورشیدی که داماد احمدی‌نژاد است اعلام شد که «اظهارات پدرم، اظهارنظرهای شخصی است و با تحریک دیگران انجام شده است.» اما بنده مدت یک ماه صبر کردم تا حواشی انتخاباتی تمام شود و هم‌اکنون وظیفه خود می‌دانم مطالبی را اعلام کنم:

۱ این اولین بار نیست که آقایان از هر وسیله‌ای علیه منتقدان خود سوء استفاده می‌کنند و در طول چهار سال گذشته انواع و اقسام ترور شخصیت علیه شخص حقیر انجام گرفته که اگر اینگونه حرکات تکرار شود، با سند و مدارک به اطلاع مردم نجیب خواهم رساند تا بدانند با یک جانباز و مجروحی که زیر اکسیژن زنده مانده، این حضرات چه می‌کنند.

۲ بنده از فرزندم مهدی خورشیدی آزاد اعلام برائت می‌نمایم و فرزندی به نام مهدی ندارم.

۳ از آقای احمدی‌نژاد حقیقتاً متشکرم که فرزندی باادب و متدین تحویل ایشان دادم اما کسی را تحویل من داد که از هیچ اتهامی حتی علیه پدرش خودداری نمی‌نماید و این اقدام خیلی سخت و دردآور را انجام دادم تا فرزندان این آب و خاک بدانند اسلام برای والدین احترام زیادی قائل است و اگر کسی آق والدین شد باید به خدا پناه ببرد..

۴ به کسانی که از آبروریزی مردم لذت می‌برند توصیه می‌کنم دست از شیطنت بردارند. شما که نمی‌دانید شهید دادن و دردمند بودن و تیر و ترکش خوردن یعنی چه و روی خوان سفره‌ای نشسته‌اید که حاصل خون‌های ما و برادرانمان است. حداقل حرمت آنها را نگه دارید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار