|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۹۹

هر که میخواهد انصراف دهد از اول نیاید و وقت مردم را نگیرد

سید محمد غرضی یکی از معروف ترین و پر کار ترین وزرا در طول جمهوری اسلامی و کاندید یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز خود را وارد کارزار انتخابات کرد.

به گزارشسرویس سیاسی امید نیوز- مهندس سید محمدغرضیکه امروز برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفته بود و در جواب سوالی گفت من این دوره حتما رای میاورم غرضی در جواب سوالی که احمدی نژاد در دولت شما چه جایگاهی دارد گفت هیچ جایگاهی او هزینه زیادی برای دولت و ملت داشته و شایستگی حاکمیت دوباره بر مردم را ندارد

غرضی گفت اگر کسی میخواهد در انتها انصراف دهد همین ابتدا نیاید و وقت مردم را نگیرد.

غرضی درانتقاد از روحانیگفت آقای روحانی که خدا حفطشان کند رئیس جمهور گروهی از مردم است نه همه ی مردم

(متولد ۲۳ بهمن ۱۳۲۰ در اصفهان)، مهندس برق و یک دولتمرد ایرانی است. او استاندار کردستان و خوزستان، نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی از اصفهان، وزیر نفت در دولت مهدوی کنی و میر حسین موسوی و وزیر پست و تلگراف و تلفن، در دولت دوم موسوی و دولت اکبر هاشمی رفسنجانی بود. او از زمان تأسیس تا ۱۳۸۹، در پنج دوره سه ساله، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور را بر عهده داشت. او بمدت یک سال عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود. او هم اکنون رئیس هیئت مدیره و مسئول مدیریت شرکت مشانیر، بزرگترین شرکت مشاور وزارت نیرو، است.

غرضی با شعار دولت ضدتورم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نامزد گردید و با کسب حدود پانصد هزار رأی نفر در بین شش کاندیدا ششم شدو حالا بعد از چهار سال که تورم از دولت کاملا رخت بسته است غرضی باز هم کاندید ریاست جمهوری شده است تا حداقل این بار بتواند رای قابل توجهی کسب کند.حضور غرضیمیتواند از جهاتی برای روحانی سود بخش باشد چون بخش از آرای مخالفان روحانی را کسب خواهد کرد و به تشکیک آرا مخالفان روحانی کمک میکند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار