|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۳۱

ازدحام خبرنگاران در وزارت کشور

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در چهارمین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور، در این انتخابات نام نویسی کرد.

به گزارش امید نیوز روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با شعار «اعتدال گرایی و تنش زدایی» نام نویسی کرد و با کسب ۱۸ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۶۶۸ رای به نهاد ریاست جمهوری راه یافت.
نام نویسی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز سه شنبه در ستاد انتخابات کشور آغاز شد و تا ۲۶ فروردین به مدت پنج روز از ساعت ۸ تا ۱۸ در محل وزارت کشور انجام می شود. حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید که با اقدامات خود توانسته است امید را که در دوران ریاست جمهوری قبلی از دل مردم رخت بسته بود در دل مردم زنده کند تا مردم ایران بتوانند به آینده نه چندان دور امید داشته باشند.

حسن روحانی هنگام ثبت نام برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری: مخالفان توافق هسته‌ای که قصد " کشتن " آن را داشتند، نباید دولت آینده را اداره کنند.

آقای روحانی در جمع خبرنگاران از توافق هسته‌ای که در دولت او به دست آمد، دفاع کرد.

او گفته:
در پیچیده‌ترین پرونده تاریخی با قدرت‌های جهان به توافق رسیدیم و همین‌جا به ملت ایران اعلام می‌کنم که از امروز به بعد حفظ برجام یکی از مهم‌ترین مسائل سیاسی، داخلی و اقتصادی ملت ایران خواهد بود. "

هووهایی که بارها به قصد کشتن این نوزاد و فرزند، یعنی برجام، تصمیم گرفته بودند، نمی‌توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند. "

همان‌ها که تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای این توافق نهادند، باید مسیر این توافق را تا آخرین قدم‌ها بردارند. "

خبر در حال تکمیل است

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار