|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۴۸

حاجی بابایی نامزد جمنا ثبت نام کرد

نامزد مورد حمایت جمنا: نمی شود کشور را جناحی و سیاسی اداره کرد. همه کسانی که دارای قدرت کار هستند باید وارد شوند و تلاش کنند تا کار جلو برود.

به گزارش امید نیوزحاجی بابایی کاندید مورد حمایت جمنا در جمع در جمع خبر نگاران گفت: مردم باید در جریان همه امور باشند.
همه مردم شهروند درجه یک هستند و شهروند درجه دو و سه نداریم.
برای ۲۲ درد و مشکل کشور برنامه دارم

حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه پس از ثبت نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بین خبرنگاران افزود: این روزها حال و هوای کشور بحثمهم انتخابات ریاست جمهوری است. بنده با توجه به سوابق کاری که حدود ۵ دوره در مجلس شورای اسلامی و یک دوره وزیر آموزش و پرورش بودم برای ثبت نام اقدام کرد.


وی ادامه داد: دو حلقه مفقوده را در کشور حس و لمس می کنم. ما از ناکارآمدی رنج می بریم. انقلاب ما انقلابی بزرگی است که در صحنه بین المللی موفق بوده است و ما در تمام هماوردی ها موفق بودیم. اما در حوزه کارآمدی نیاز به تقویت کار و نیاز به برنامه های جدید و افراد جدید داریم.
نامزد جمنا گفت: دومین حلقه مفقوده نادیده گرفتن مردم از مدیریت اجرا است که دارای ضعف هایی است. این مدیریت که می گویم مربوط به این دولت و آن دولت نیست. مردم با تمام قدرت در صحنه اقتصاد، فرهنگ و مدیریت کشور حضور ندارند. مدیریت کشور باید کاملا مردمی شود.
حاجی بابایی افزود: یعنی براساس استعدادها، شایستگی ها و رقابت بین ملت بزرگ ایران است که به همین دلیل نام دولتم را دولت کارآمد و مردمی گذاشتم.
وی ادامه داد: در رابطه بامردمی بودن به این دلیل نام گذاری کردم که باید فاصله بین مردم کاهش پیدا کند. باید شهروند درجه یک داشته باشیم. حلقه مدیریت ها باید عمومی شود تا رقابت ایجاد شود.
این فعال سیاسی اصولگرا افزود: مردم باید در همه امور قرار بگیرند. همه مسوولین نظام باید در یک اتاق شیشه ای قرار بگیرند و هر تلاشی که انجام می دهند مردم همه این تلاش ها را ببیند و در کنار آن هم اگر کسی اشتباه و خطا و ناکارآمدی داشت در این اتاق شیشه ای برای مردم مشخص شود.


حاجی بابایی یادآور شد: اعتقادم بر این است که ما ایرانی بزرگ با مردمی بزرگ داریم. این مردم بزرگ و ایران بزرگ را باید جهانی کنیم و باید در صحنه بین المللی به عنوان یک کشور قدرتمند که سیاست خارجی خود را ضمن تعامل با همه کشورهایی که در دنیا به عنوان کشور از نظر جمهوری اسلامی شناخته می شود براساس منافع و حکمت بتوانیم تعامل دوجانبه و چند جامعه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: کشور را جناحی و سیاسی نمی شود اداره کرد. همه کسانی که دارای قدرت کار هستند باید وارد شوند و تلاش کنند تا کار جلو رود. سیاه و سفید نمی بینم. انسان ها را با هر سلیقه ای که دارند براساس شاخص های دینی و علمی احترام قائلم. امیدوارم با این حرکت قدرتمندانه ای که در کشور برنامه ریزی شده کار را جلو ببریم.
وی درباره حضور احمدی نژاد در ثبت نام ریاست جمهوری نیز گفت: ملاک و معیار صحبت رهبری است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حمیدرضا حاجی باباییصبح شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور نام خود را برای نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار