|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۷۱

ترک مسند خدمت حضرت را برای شرکت در انتخابات به صلاحتان نمیدانم

آیت‌الله شاه‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری و ثبت‌نام وی برای حضور در رقابت‌ها نامه‌ای ارسال کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دامت برکاته
تولیت محترم آستان قدس رضوی
سلام علیکم

از هنگامی که رهبر معظم انقلاب، جناب‌عالی را به سمت تولیت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علیه الصلوة و السلام برگزیدند، مایل بودم که حضرت‌عالی را ببینم و بعضی مطالب را به سمعتان برسانم ولی کثرت مشغله شما در خدمت‌رسانی به آن آستان مقدس این دیدار را فراهم نکرد.

دغدغه و دلخوشی حقیر نیز همین خدمت‌رسانی به آن آستان مقدس و زائرین و مجاورین آن بود، تا این که در اخبار شنیدم، قصد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نموده‌اید و تاکنون نیز امیدوار بودم که ثبت نام ننمایید ولی امروز که ثبت نام انجام شد، بر آن شدم که مطالبی را گوشزد نمایم.

نکته ای که می خواهم عرض نمایم، در حالی که اواخر عمر را طی می‌کنم و شما را چون فرزند خود می دانم و قصدی جز خیرخواهی برایتان ندارم، جمله‌ایست به نقل از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که فرمود: إن لربکم فی أیام دهرکم نفحات، ألا فتعرضوا لها.

باید توجه داشت که برای هر کسی این موقعیت خدمتگزاری با دستان باز و اختیارات گسترده در آستان حضرت رضا علیه السلام پیش نمی آید.

رهبر معظم برنامه ای گسترده مقابلتان نهاده اند تا جنابعالی توفیق خدمت رسانی به نحو احسن به آن حضرت و اعلای کلمه توحید و ولایت علوی را داشته باشید. بله اگر چه همه کشور متعلق به حضرت رضا علیه السلام می باشد ولی ترک مسند خدمت به آن حضرت که سیادت عالم در آن مسند هست، آن هم برای شرکت در رقابت های انتخاباتی را به صلاحتان نمی دانم و از شما می خواهم ضمن اعتذار از ساحت مقدس آن امام رئوف از این کار صرف نظر نموده و تا فرصت باقیست این خدمت گزاری را رها ننمائید که صلاح دنیا و آخرتتان در آن می باشد.

والسلام علیکم و رحمة الله
الأحقر نصرالله شاه آبادی عفی عنه
جمعه ۲۵ فروردین۱۳۹۶

حضرت آیت الله نصرالله شاه‌آبادی(زادهٔ ۱۳۱۰، قم) از مجتهدین به نام شیعه، نماینده کنونی استان تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و فرزند آیت الله العظمی محمدعلی شاه‌آبادی استاد عرفان امام خمینی می‌باشد. او در سال ۱۳۱۰ هجری شمسی بدنیا آمد. اولین معلم دینی و قرآن او از نوادگان شیخ عبدالکریم حائری معروف به ملا باجی بود. تحصیلات خود را در تهران آغاز کرد و از اساتید تهران استفاده کرد و بعد از فوت پدرش به قم آمد و از اساتید بنام حوزه قم از جمله آیت الله بروجردی و … استفاده نمود. در سال ۱۳۳۰ تحصیلات حوزوی خود را در نجف نزد علمای حوزه همچون حضرات آیات سید ابوالقاسم خویی و سید عبدالهادی شیرازی و سید محمد روحانی و شیخ حسین حلی گذراند. همچنین وی شاگرد امام خمینی نیز بوده است. آیت الله شاه آبادی در سال ۱۳۴۹ به تهران بازگشت و به تدریس و اقامهٔ نماز در تهران پرداخت و پس از اعزام به قم به تدریس علوم دینی در حوزه علمیه می‌پردازد. شهید مهدی شاه‌آبادی برادر وی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار