|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۹۳

در تمامی انتخابات گذشته روزها و ساعات پایانی منتخب مردم را تعیین کرده چه بسیار انتخاباتی که نظرسنجی ها تا روزهای پایانی چیزدیگری نشان میداده و در انتخابات دستاوردی دیگر را رقم زده است.

به گزارش سرویس سیاسی امید نیوز - در تمامی انتخابات گذشته روزها و ساعات پایانی منتخب مردم را تعیین کرده چه بسیار انتخاباتی که نظرسنجی ها تا روزهای پایانی چیزدیگری نشان میداده و در انتخابات دستاوردی دیگر را رقم زده است و این نشان دهنده روزها و ساعات پایانی در نگاه مردم است و بخصوص در مناظره آخر وبرنامه های انتخاباتی حامیان مشهود است. قطعا نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه ویژه ای برای روزهای پایانی خود دارندکه میتوان برخی از آن ها را پیش بینی کرد.

طرفدارانروحانیکه این روزها در خیابان های شهر با تبلیغات چهره به چهره سعی دارند آرای قشر خاکستری را جذب کنند تا به امروز تقریبا موفق ظاهر شدند و گمان می رود در روزهای آینده این نوع تبلیغ هم در سطح شهر تهران و کلان شهر های دیگر گسترده شود. از طرفی حمایت مجدد چهره هایی مثل سید محمد خاتمی از حسن روحانی در ساعات پایانی تبلیغات ریاست جمهوری آن هم با استفاده از امکانات فضای مجازی و به صورت زنده میتواند در روند انتخابات موثر باشد. گویا سلبیریتی های هنرمند که با داشتن فالورهای زیاد محبوبیت زیادی بین مردم دارند برنامه های ویژه ای درراستای حمایت از روحانی در روزهای پایانی دارندکه البته عده ای از آن ها مانندترانه علیدوستیفعالیت انتخاباتی خود را آغاز کردند.

از طرفیمحمد باقرقالیبافو ابراهیم رییسی هم قطعا تصمیمات مهمی را برای روزهای آخر باید اتخاذ کنند که مهمترین آن تصمیم به کناره گیری به نفع هم خواهند بود که البته رییس ستاد قالیباف اعلام کرد به هیچ وجه قالیباف قصد کناره گیری از انتخابات را ندارد و حال باید ببینیم جمنا که مرضیه وحید دستجردی سخنگوی آن اعلام کرده بود قظعا به یک کاندید واحد خواهیم رسید چه تصمیمی برای ادامه روند انتخاباتی خود می گیرند.

طرفدارانرییسیهم این روزها با تبلیغات چهره به چهره در سطح شهر بخصوص در مناطق پایین شهر سعی در جذب آرای قشرهای محروم دارند و از طرفی با فرستادن مبلغان خود به شهر و روستاهای محروم سعی در جذب مهمترین سبد رای انتخابات دارند.

میرسلیم و هاشمی طبا هم که مطمئنا با توجه به کاهش برنامه های انتخاباتی در روزهای پایانی تبلیغات در صداو سیما شانس زیادی برای عرضه اندام در روزهای پایانی نخواهند داشت.

اسحاق جهانگیری هم به احتمال زیاد در همین روزها از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری خواهد کرد که البته شکل و نوع کناره گیری میتواند از جهات مختلفی حائز اهمیت باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار