|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۵۲

محمد شریعتمداری؛

محمدشریعتمداری رئیس ستاد دکتر روحانی گفت که آخرین نظر سنجی های صورت گرفته نشان دهنده این موضوع است که روحانی، رئیس جمهور دولت دوازدهم است.

به گزارشگروه سیاسی امیدنیوزشریعتمداری عصر چهارشنبه در جمع هواداران روحانی در باشگاه انقلاب کرج با بیان اینکه راه رفته را باز نخواهیم گشت افزود: در این نظر سنجی ها به یک نکته برخوردیم که نشان می دهد ۲۰ درصد از جامعه ایران هنوز علاقه ای به آمدن پای صندوق های رای را ندارند.

شریعتمداری ادامه داد: چهار سال مظلومیت این دولت توسط صدا و سیما که مهم ترین راه انتقال بود اعمال نشد و این سازمان همراه با دولت نبود و روزنامه هایی که سیاه نمایی کارشان بود خدمات دولت را در این سال ها بی اطلاع گذاشته بودند اما در این ایام انتخابات با گزارشاتی که از سوی دکتر روحانی به مردم اعلام شد مردم بیشتر در جریان فعالیت و خدمات دولت قرار گرفته اند و نظر سنجی ها نشان از افزایش اقبال به سوی وی را دارد.

شریعتمداری گفت: از روز پنجشنبه روزه سکوت می گیریم و تا روز اعلام نتایج صبر پیشه می کنیم، مردم ایران در این روز غریو شادی سر خواهند داد و برای ادامه مسیر پیشرفت و توسعه کشور جشن خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در روز شنبه روزنامه کیهان نخرید چون عزادار است، دو ماه تمام صفحات اول این روزنامه که سیاه نامه باید نامید جز فحش و تهمت به خدمتگزاران این ملت یک قدم بیشتر بر نداشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار