|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۵۸

دکتر حسن روحانی در آستانه انتخابات با صدور دو بیانیه ابتدا از جوانان خواست به شهر و روستای خود بروند و دروغ های علیه دولت را بی اثر سازند و بعد از حامیانش خواست حتی اگر عکسش را پاره کردند مردم به آنها چیزی نگویند و صبر کنند.

به گزارش امید نیوزمتن این دو بیانیه مهم دکترحسن روحانیبه شرح زیر است:

این‌جانب از همه دانشجویان و جوانان کشور که سفیران آگاهی و امیدهای آینده پرفروغ ایران هستند تقاضا می‌کنم در دو روز باقیمانده تا زمان رأی‌گیری در خانه ننشینند و راهی شهر و دیار خود، در اعماق روستاها و شهرها و اقامتگاههای عشایری کشور شوند و با روشنگری نسبت به مسائل کشور و تبیین راهکارهای علمی و عقلانی بهبود آن‌ها، مردم را به مشارکت فعالانه در انتخابات فرا بخوانند. دانشجویان و جوانان عزیز مستحضرند که در روزهای گذشته، عده‌ای برای کسب نامشروع قدرت، دروغ‌های زیادی را درباره امضای سند ۲۰۳۰ و قصد دولت برای ارائه آموزش‌های غیراخلاقی و منافی عفت در روستاها و نقاط حاشیه‌ای شهرها و مراکز مذهبی پراکنده‌اند و هراسی اخلاقی در دل مردمان دیندار و پاک‌نهاد این سرزمین ایجاد کرده‌اند. این‌جانب از شما می‌خواهم با روشنگری و تلاش برای آگاه کردن مردم نسبت به کذب بودن چنین سخنان افتراآمیز و بی پایه ای، راه را بر هر گونه سوءاستفاده مردم‌فریبان از احساسات و عواطف دینی مردم ببندید.

پیام مهم حسن روحانی به همه طرفداران و همچنین مسئولین ستادهای انتخاباتی؛
‌‌
من به عنوان کاندیدای انتخابات، و رئیس جمهور ایران و همچنین رئیس شورای عالی امنیت ملی، از مردم می‌خواهم که چنانچه عکس روحانی را پاره کردند، هیچ عکس‌العملی نشان ندهند. من می‌دانم که برای شما طرفدارانم سخت است، ‌ اما اگر جلوی ستاد روحانی به روحانی ناسزا هم گفتند، جواب ندهید چرا که این‌ها هدف دیگری دارند؛ این‌ها همه چیز را باخته‌اند؛ این‌ها در اخلاق، ‌ سیاست و صداقت باخته‌اند و فقط بلدند اتوبوس کرایه کنند اما باید بدانند که دولت دوازدهم همه این‌ کارهایشان را پای میز حساب خواهد آورد

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار