|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۶۸

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه در اولین دقایق آغاز رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، رای خود را به صندوق انداختند

به گزارش امید نیوزحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ی امام خمینی(رحمه‌الله)، آرای خود را به صندوق انداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس با اشاره به نعمت مردم‌سالاری و حضور مردم در انتخابات، افزودند: مردم هرچه بیشتر در انتخابات شرکت کنند و هرچه زودتر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، زیرا کار نیک را باید در اول وقت انجام داد و نباید آن را به تأخیر انداخت.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کردند: سرنوشت کشور در دست آحاد مردم است، چراکه رئیس قوه‌ی مجریه را انتخاب می‌کنند؛ همچنین انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز مهم است زیرا منتخبانِ آن، خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره‌ی مردم را در اختیار دارند.

ایشان با تشکر از صداوسیما و خبرنگاران که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند، به آحاد مردم توصیه کردند: با دقت، ملاحظه و شناخت در انتخابات شرکت کنید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار