|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۳۴

حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، با دعا برای توفیق رییس جمهور در مسیر اداره امور تاکید کردند: تا می توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

به گزارش امید نیوزاین مرجع عالیقدر تشیع در این دیدار که عصر پنجشنبه و در بیت ایشان برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» گفتند: طبق دستور قرآن شریف با مردم دنیا باید به نحو حسن گفتگو نمود، پروردگار متعال می فرماید: «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» «و با مردم، نیکو سخن بگویید». نه فقط با مسلمین بلکه با ناس و تمام مردم دنیا باید با زبان حسن و نیکو سخن گفت.
ایشان تصریح کردند: این مناصب همانطور که قرآن شریف می فرماید گذراست. «وَ تِلکَ الاَیامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس» «و ما این روزها را میان مردم به نوبت مى‏ گردانیم». تا می توانید در این مدت به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید. خداوند می فرماید: «وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِیَ الْأَمْرُ» «و آنان را از روز حسرت بیم ده آنگاه که داورى انجام گیرد».

حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی همچنین با قدردانی از حضور چشمگیر و گسترده مردم در انتخابات، به دکتر روحانی نیز تبریک گفتند و برای موفقیت وی دعا کردند.

رییس جمهور نیز در این دیدار با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، این حضور را مایه مباهات و تقویت بیش از پیش ثبات و امنیت کشور برشمرد و گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، یکی از رقابتی ترین انتخابات کشور بود.

دکتر روحانیبا بیان اینکه تولید اشتغالزا از جمله اهداف دولت بوده و هست، اظهارداشت: دولت و مسوولان تمام تلاش خود را برای ایجاد ثبات و آرامش در جهت رفاه مردم و کشور بکار گرفته اند و این موضوع در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری تداوم می یابد.

رییس جمهور همچنین جلب رضایت امام زمان و حرکت در جهت اهداف دینی نظام و گسترش فرهنگ دینی و نشر معارف الهی را از اهداف خود و دولت دانست و گفت: من و همه اعضای دولت، همواره از ارشادات و رهنمودهای مراجع عظام و روحانیت معظم بهره برده ایم و به این رابطه گرم و صمیمانه با حوزه علمیه و مراجع عظام افتخار می کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار