|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۷۰

پیام تسلیت به مناسبت انفجار تروریستی در کابل

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی به رئیس جمهوری افغانستان، انفجار تروریستی در کابل و کشته و مجروح شدن مردم مظلوم و مسلمان افغانستان را محکوم و این فاجعه دلخراش را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

به گزارش امید نیوزنقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت الاسلام والمسلمینحسن روحانیبه محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان آمده است: خبر تأسف‌بار انفجار تروریستی در کابل و کشته و مجروح شدن مردم مظلوم و مسلمان افغانستان موجب تألم خاطر و تأسف شدید گردید.
انجام حملات تروریستی جنایت‌آمیز در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و عبادت است، نشان می‌دهد عاملان، آمران و حامیان اینگونه اقدامات کور، هیچ‌گونه بهره‌ای از دین مبین اسلام و آموزه‌های انسانی آن نبرده‌اند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران در این فاجعه عظیم، در کنار دولت و ملت برادر افغانستان ایستاده و همانگونه که تاکنون اقدام نموده است، به مبارزه قاطع خود تا محو کامل ترور و افراط‌گرایی ادامه خواهد داد.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از ملت شریف ایران، این فاجعه مولمه را به جنابعالی و مردم کشورتان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار