|
|
کدخبر: ۱۷۹۹۷۲

هنرپیشه فیلم‌های مستهجنی که رابطه جنسی‌اش با ترامپ افشا شده است، در اولین اظهارنظر رسمی خود تصریح کرد که برای اینکه به سکوت واداشته شود، مورد تهدید قرار گرفته است.

استورمی دانیلز، هنرپیشه فیلم‌های مستهجن که افشای ماجرای رابطه جنسی‌اش با ترامپ در سال 2006، هنگامی که ملانیا همسر سوم ترامپ باردار بوده است، باعث یک رسوایی اخلاقی شده است، در اولین مصاحبه تلویزیونی خود تصریح کرد که برای اینکه به سکوت در این باره وادار شود، مورد تهدید قرار گرفته است.

وی که چند هفته پیش از انتخابات سال 2016، حق‌السکوتی به مبلغ 130 هزار دلار از وکیل ترامپ گرفته بود و توافقنامه‌ای را برای عدم افشای این ماجرا امضا کرده بود، در پی افشای این موضوع ترجیح داد علیرغم احتمال مواجهه با جریمه‌ای سنگین، در این باره لب به سخن گشاید.

وی در این مصاحبه گفته است که تنها یک مرتبه با ترامپ رابطه جنسی داشت است و ترامپ در آن مدت وی را با دخترش ایوانکا مقایسه می‌کرده است.

استورمی دانیلز در این مصاحبه تصریح کرد که در سال 2011 پس از اینکه تلاش کرد داستان این ماجرا را به یک مجله به قیمت 15 هزار دلار بفروشد، مورد تهدید واقع شده است. دو کارمند پیشین این مجله به سی‌بی‌اس گفته‌اند پس از اینکه مایکل کوهن، وکیل ترامپ تهدید به شکایت قضایی کرد، این مجله از خرید این داستان و پرداخت مبلغ مورد نظر عقب‌نشینی کرد.

این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن در توصیف صحنه‌ای که در آن مورد تهدید قرار گرفت، گفت که در پارکینگ و مهیای رفتن به کلاس بدنسازی بوده و صندلی و پوشک دختر نوزادش را از خودرو خارج می‌کرد «و یک مرد به سوی من آمد و بهم گفت "ترامپ را تنها بگذار، داستان را فراموش کن" و سپس به دور و بر نگاه کرد و به دخترم نگاهی انداخت و گفت "چه دختربچه خوشگلی، خیلی زشت است که اتفاقی برای مادرش رخ دهد" و سپس رفت».

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار