|
|
کدخبر: ۱۸۰۴۱۴

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به آمادگی همیشگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تهدید دشمنان نظام، گفت: ارتش ما همواره در مقابل کشورهای سلطه‌گر و زورپیشه غرب و حکومت‌های دست نشانده آنها که به دنبال تهدید ملت‌های مظلومی همچون سوریه و یمن هستند، ایستادگی می‌کند.

به گزارش ایسنا، امیرابوالفضل برزگری، چهارشنبه (۲۹ فروردین) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان اظهار کرد: اقتدار و بصیرت موجود در جامعه و فراهم شدن زمینه‌های پیشرفت کشور را مدیون 48 هزار شهید ارتش، یک هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد و 5400 شهید کردستان هستیم.


وی با اشاره به آمادگی همیشگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تهدید دشمنان نظام، افزود: ارتش ما همواره در مقابل کشورهای سلطه‌گر و زورپیشه غرب و حکومت‌های دست نشانده آن‌ها که به دنبال تهدید ملت‌های مظلومی همچون سوریه و یمن هستند، ایستادگی می‌کند.


برزگری بیان کرد: ارتش و نیروهای مسلح ما با صلابت و مجهز به علم و تکنولوژی روز به فرماندهی رهبری همیشه آمادگی مقابله با هر تهدید دشمن را دارد و تاپای جان ایستادگی خواهد کرد.


وی در پایان یادآور شد: امیدواریم تمام تلاش و زحمات همرزمانم در لشکر 28 پیاده کردستان، 33 توپخانه مورد قبول پیشگاه حق قرار گیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار