|
|
کدخبر: ۱۸۲۴۳۷

یک مدرس دانشگاه با بیان اینکه فتنه گران در دانشگاه جایی ندارندگفت: اساتید و دانشجویان انقلابی در عرصه‌های اجتماعی نقش ویژه‌ ایفا کنند.

به گزارش امیدنیوز ،

آرش پاک‌اندیش مدرس دانشگاه و نویسنده کتاب «مهدی کروبی در مدار سقوط»، گفت: مرور مواضع هنجارشکنانه طیفی موسوم به اصلاح طلب که در دوران فتنه ها به مثابه «عالیجنابان آشوب» با وسوسه های خویش زمینه ذهنی را در جامعه برای تحرک آشوبگرانه علیه امنیت ملی کشور محیا کرده‌اند، می تواند دانشگاهیان مستقل را در شناخت بیش از پیش تحرکات پشت سر گذاشته دو دهه اخیر مدیران فتنه راهنما باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه فتنه گران در دانشگاه جایی ندارند، افزود: بررسی خط فکری حلقه‌ای که ید طولایی در تولید بحران در کشور دارد و افرادی که به بازیگران سناریوی از پیش طراحی شده دشمن تبدیل شدند و زمینه های تشویش اذهان عمومی در پروژه تقلب و دعوت به آشوبگری و اغتشاشات خیابانی را فراهم کردند به تعبیری « افعی جانشان گرما گرفته» و هر از گاهی در پوشش جدید علیه ساختارهای انقلاب اعلام حیات می‌کنند، بسیار اهمیت دارد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: اساتید و دانشجویان وفادار به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی می‌توانند به عنوان حاملانی امین برای آگاهی بخشی نسبت به شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، نقش ویژه ای ایفا کنند.

این مدرس دانشگاه تاکید کرد: اگر خواهان آینده‌ مطلوب مورد نظر هستیم و به تعبیر مقام معظم رهبری دوستدار ایرانی مقتدر، عزتمند، مستقل، متدین، ثروتمند و برخوردار از عدالت و جهادگر هستیم ضروری است در وهله اول دانشگاه‌ها آراسته به این شاخص‌ها باشند و نسل جوان را معتقد و مؤمن به این عناصر تربیت کنند. لذا به تعبیر دقیق رهبر معظم انقلاب، دانشگاه و دانشجو باید همواره انقلابی باشند.

این پژوهشگر انقلاب اسلامی با یادآوری این نکته که امام راحل نیز می فرمایند مقدرات این مملکت را دست دانشگاهی هاست، از دانشگاه است که باید سرنوشت یک ملت تعیین شود، اگر دانشگاه را ما سست بگیریم و از دست برود، همه چیزمان از دستمان رفته است، افزود: قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر ریل انقلاب و پیگیری ماموریت های علمی-فرهنگی به منظور بالندگی و دستیابی به دانشگاه تمدن ساز اسلامی و تربیت نیروی متخصص انقلابی با ورود آقای ولایتی به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بذر امید در میان انقلابیون گستراند .

وی گفت: هم اکنون هیچ عذر و بهانه‌ای برای حامیان گفتمان امام و رهبری نیست و بر یکایک اساتید و دانشجویان انقلابی تکلیف است که امروز در مسیر احیای ارزش‌های مترقی اسلامی و انقلابی در تحقق اقدامات انقلابی آقای ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی همراهی و همکاری کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار