|
|
کدخبر: ۱۸۲۹۷۳

معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و فرارسیدن سال نو میلادی را تبریک گفتند.

به گزارش امید نیوز

معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و فرارسیدن سال نو میلادی را تبریک گفتند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر مهربانی، صلح و آشتی و فرارسیدن سال نو میلادی را به عموم پیروان آن بزرگوار به ویژه هم میهنان مسیحی عزیزمان صمیمانه تبریک می‌گویم.

جهان آزرده از جنگ و خشونت و نابرابری و ستم امروز بیش از همه نیازمند آموختن صلح و دوستی و عدالت و آزادگی از گفتار و رفتار پیامبران بزرگ و جوهر رهایی بخش ادیان الهی است.

امیدوارم این روز مبارک نماد و نشانه‌ای برای توجه به این مهم و نزدیکی هر چه بیشتر دل‌ها و ذهن‌ها و دست‌های تمامی انسان‌هایی باشد که می‌خواهند جهان برای زیستن همه امن و آرام و آباد باشد.»

متن پیام علی لاریجانی، رئیس مجلس هم به شرح زیر است:

«عالیجناب؛

صمیمانه ترین تبریکات و تهنیت های خود را به مناسبت زادروز خجسته و باشکوه حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و فرا رسیدن سال جدید میلادی ابراز می نمایم. اعتقاد راسخ دارم، تحقق صلح، عدالت و پیشرفت در سایه تعامل سازنده و گفتگوی پیروان ادیان الهی حاصل خواهد شد، اهدافی که حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) همواره بشارت دهنده آن بوده‌اند.

در این راستا مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت روند صلح و ارزشهای والای الهی - انسانی هرگونه تعامل و همکاری مشترک پارلمانی را حائز اهمیت می‌داند.

فرصت را مغتنم شمرده؛ سلامت و موفقیت روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان و پیشرفت و سعادت دولت و ملت شما را آرزومندم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی»

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار