|
|
کدخبر: ۱۸۳۰۰۸

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد زمزمه اخراج فرزندان مقامات ایران که در آمریکا ساکن هستند گفت: فرزندان تعداد محدودی از مقامات ایرانی در آمریکا هستند که آن‌ها هم شخصا و بر اساس شرایط زندگی و کارشان این تصمیم را اتخاذ کرده اند.

به گزارش امید نیوز ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد زمزمه اخراج فرزندان مقامات ایران که در آمریکا ساکن هستند گفت: فرزندان تعداد محدودی از مقامات ایرانی در آمریکا هستند که آن‌ها هم شخصا و بر اساس شرایط زندگی و کارشان این تصمیم را اتخاذ کرده اند.

آمریکایی ها پیش از این مدعی شده بودند در حالی که مسئولان ایرانی در کلام خود علیه غرب، سخنرانی می‌کنند اما فرزندان خود را برای تحصیل و کار به غرب می‌فرستند.

فرزندانم در ایران هستند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین در مورد زمزمه اخراج فرزندان مقامات ایران که در آمریکا ساکن هستند گفت: فرزندان تعداد محدودی از مقامات ایرانی در آمریکا هستند که آن‌ها هم شخصا و بر اساس شرایط زندگی و کارشان این تصمیم را اتخاذ کرده اند.

او ادامه داد: خوشحالم که فرزندانم در ایران هستند؛ دوری از خانواده شرایط خوبی نیست در جوانی مجبور بودم قبل از انقلاب دور از خانواده باشم و این مشکل را کاملا احساس می‌کنم، بنابراین احساس نمی‌کنم کسی از این تصمیم آمریکا ناراحت شود.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار