|
|
کدخبر: ۱۸۳۰۳۴

تولیت آستان قدس گفت: معتقدیم با مدیریت می توان اختلافات را حل کرد. به عنوان مثال اگر فردی توانایی ندارد حق موقوفه را پرداخت کند می توانیم آن را به گونه ای با قسط بندی برای افراد قابل پرداخت کنیم، زیرا مردم در وضعیت اقتصادی نیستند که بتوانند به صورت یک جا حق موقوفه را پرداخت کنند.

روزنامه خراسان به نقل از حجت الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» نوشت: اختلافات مردم در اراضی موقوفه با آستان قدس رضوی را در شهرهای اصفهان، قزوین و تمامی مناطق از جمله مشهد را برطرف می‌کنیم .

وی اضافه کرد: معتقدیم می شود با مدیریت، اختلافات موجود در این زمینه را رفع کرد به گونه ای که هم حقوق موقوفه رعایت شود و هم مردم به حقشان برسند. رئیسی با بیان این که در شهر مشهد نیز بنا داریم این اختلافات را با همه مردم و دستگاه ها حل کنیم اظهارکرد: بنابراین، موضوع را به همکاران گفته ایم و هیئت های حل اختلاف را در همین راستا درآستان قدس رضوی تشکیل داده ایم تا دوطرف نظرات شان را در این هیئت ها اعلام کنند ودر ادامه بتوانیم اختلافات را به نوعی با مدیریت حل کنیم.

مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی نیستند که حق موقوفه را یک جا پرداخت کنند

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تصریح کرد: در جایگاه تولیت آستان قدس مسائلی را که به تولیت در امور موقوفه مربوط است نمی توان تغییر داد و هر فردی هم جای من باشد باید مسائل مربوط به تولیت را انجام دهد، اما در نوع مدیریت آن تفاوت وجود دارد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: بر همین اساس معتقدیم با مدیریت می توان اختلافات را حل کرد. به عنوان مثال اگر فردی توانایی ندارد حق موقوفه را پرداخت کند می توانیم آن را به گونه ای با قسط بندی برای افراد قابل پرداخت کنیم، زیرا مردم در وضعیت اقتصادی نیستند که بتوانند به صورت یک جا حق موقوفه را پرداخت کنند.

وی با اشاره به این که باید بالاخره اختلافات مان را با مردم به گونه ای برای همیشه حل کنیم، افزود: این موضوع از طریق هیئت های حل اختلاف قابل بررسی و حل است.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار