|
|
کدخبر: ۱۸۳۳۵۲

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد که دشمن از "سوسول‌های سلطنت‌طلب و منافقین 10 رو" نا امید شده است و خودش هم می‌داند که کاری از پیش نخواهند برد.

به گزارش امید نیوز ، رییس پلیس پایتخت تاکید کرد که دشمن از "سوسول‌های سلطنت‌طلب و منافقین 10 رو" نا امید شده است و خودش هم می‌داند که کاری از پیش نخواهند برد.

سردار حسین رحیمی در همایش تقدیر از فعالان ادارات دولتی شورای معتمد پلیس و خیرین امنیت ساز که صبح امروز در ستاد مرکزی فاتب برگزار شد، گفت: امروز در شرایطی در این مراسم هستیم که دهه فجر است و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌ایم. برخی از دشمنان گفته بودند که اجازه نخواهند داد تا ما ۴۰ سالگی این انقلاب را ببینیم اما آنها بدانند که ما این مراسم را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال پیش مردم شریف و نجیب ایران به رهبری مردی بزرگ این انقلاب عظیم را به پیروزی رساندند، تصریح کرد: انقلاب ما بر سه رکن دین و ولایت و مردم استوار است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه انقلاب ما رهبری دارد که بر اساس شاخص‌ها و و دستورات دین انتخاب شده است، گفت: رهبران کشور ما را مقایسه کنید با رهبران کشورهای دشمن مانند آمریکا. آنجا چه کسانی رهبر جامعه هستند بوش، ترامپ یا اوباما که نامشان با کاباره سازی و بازسازی کازینوهای زنجیره‌ای گره خورده و بهترین تعریف از آنها این است که یک برج ساز هستند. برای تشخیص یک جامعه لازم است ببینیم که رهبرانشان چه کسانی هستند.

سردار رحیمی با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اظهار کرد: ۴۰ سال است که ما در حال جنگ برای آرمان و هدفی که دین به ما یاد داده است هستیم و دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا به کشور ما ضربه بزنند که موفق هم نشده‌اند.

وی اضافه کرد: بدانید که خود دشمن نیز از این سوسول های سلطنت طلب و منافقان ۱۰ رو ناامید شده است؛ چراکه به خوبی جایگاه آنها در بین مردم را می‌داند. بنابراین اینها فقط در فضای مجازی و جایی که نیاز به حضورشان نباشد حرف‌هایی را می‌زنند که مثلا بگویند ما هم هستیم اما حتی اربابانشان نیز اینها را جدی نمی‌گیرند.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار