|
|
کدخبر: ۱۸۳۳۵۶

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با سفیران کشورهای اروپایی بار دیگر بر موضع ضد ایرانی‌اش تاکید کرد و از ایران به عنوان کشوری که به دنبال تسخیر خاورمیانه است، نام برد.

به گزارش امید نیوز ، بنیامین نتانیاهو در دیدار با گروهی از سفیران سازمان ملل متحد که به اسرائیل سفر کرده بودند از تحولات بزرگ در منطقه صحبت کرد و در اظهارات بی‌اساس خود در مورد «ظهور حکومت پرخاشگر ایران که به دنبال تسخیر خاورمیانه است» هشدار داد.

وی در ادامه اظهارات ضدایرانی‌اش مدعی شد: ایران نیروهایی دارد که یکی از آنها حزب‌الله است. حزب الله در دولت لبنان فعالیت می‌کند اما این اشتباه است آنها در واقع دولت لبنان را کنترل می‌کنند چرا که این مساله به این معنی است که ایران دولت لبنان را کنترل می‌کند.

سفرای کشورهای پاناما، اوکراین، مجارستان، جمهوری چک، مغولستان و لیبریا با حضور دنی دانون نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای نخستین بار با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کردند.

«روون ریولین» رییس رژیم صهیونیستی در این دیدار با تاکید بر اهمیت نقش سازمان ملل متحد گفت: سازمان ملل متحد مهمترین نهاد بین‌المللی برای ما و جهان است. اما سازمان ملل متحد تصمیمات ناعادلانه در مورد اسرائیل می‌گیرد. معیارهای دوگانه و تبعیض نباید از اصول سازمان ملل متحد باشد.

وی افزود: تغییر در دست شماست. لطفا ما را مطمئن کنید که روابط خوب دوجانبه ما با شما نشانه ارتباط خوب ما با سازمان ملل است.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار