|
|
کدخبر: ۱۸۳۵۱۴

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به وحدت و همدلی مدیران گنبدی در مدیریت حادثه سیل اخیر، گفت: سپاه، بسیج، هلال احمر و نیروهای آتش به اختیار جهادی در گنبدکاووس گل کاشتند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به وحدت و همدلی مدیران گنبدی در مدیریت حادثه سیل اخیر، گفت: سپاه، بسیج، هلال احمر و نیروهای آتش به اختیار جهادی در گنبدکاووس گل کاشتند.

علی‌اکبر نصرتی با اشاره به وقوع سیل بی‌سابقه در سال‌های اخیر در گنبدکاووس و آسیب دیدن بسیاری از همشهریان گنبدی در این حادثه تلخ، اظهار کرد: نکته نخست در این ماجرا ضرورت تقدیر از و تشکر از مردم عزیز، امام جمعه، فرماندار و به ویژه نیروهای مردمی از قبیل بسیج، سپاه، هلال احمر، کمیته امداد، آستان قدس و بسیاری از نیروهای آتش به اختیار جهادی از سراسر کشور است که در کنار دستگاه‌های نظامی و انتظامی و نهادهای اجرایی مخلصانه در راستای کاهش آلام مردم تلاش کردند.

وی با بیان اینکه برخی از مردم بدون سر و صدای رسانه‌ای بسیاری از سیل‌زده‌ها را اسکان دادند، افزود: خدمات خاموش بسیاری از مردم که در گمنامی به کمک مردم سیل‌زده شتافتند در دستگاه محاسبه پروردگار بی‌اجر نخواهد ماند و مردم و وجدان‌های بیدار نیز این مهربانی‌ها را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در کنار همه اندوه و تلخکامی‌ها، این سیل به مانور همدلی و وحدت خدمتگزاران مردم تبدیل شد، خاطرنشان کرد: کمک‌های صورت گرفته در گنبدکاووس و شهرستان‌های دیگر مرز قومی، مذهبی، جناح و گروه نمی‌شناخت و هرکس این مردم و میهن اسلامی را دوست داشت به میدان کمک آمد.

* برخی مدیران برای پست دویدند ولی به هنگام سیل آرام نشستند

نصرتی با تقدیر از صف‌های شکل گرفته برای کمک به مردم از صف‌های مقابل این جریان با هدف مقابله و حاشیه آفرینی انتقاد کرد و گفت: این صف‌ها یک سمتش در ایران و تهران و یک سمت آن در آمریکا بود، صف نق‌زن‌ها و بی‌انصاف‌ها که فقط به دنبال بهره‌برداری از برخی ضعف‌ها و بزرگنمایی و سیاه‌نمایی برای بازی گرفتن احساسات مردم بود.

وی مدیران شهرستانی، استانی و به ویژه ملی را در حادثه سیل دو دسته دانست و ادامه داد: عده اول مدیرانی بودند که می‌دویدند برای خدمت به مردم و تلاش برای کاهش آلام آنها و عده دوم کسانی بودند که قبلا برای پست دویده بودند و امروز آرام بر صندلی‌ها نشستند که یا نمی‌خواستند کار کنند یا بلد نبودند که در هر دو صورت باید آن دنیا جواب دهند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به اینکه مجموعه نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حادثه از سوی بسیاری به ویژه مسؤولان ملی زخم زبان شنیدند اما میدان خدمت را رها نکردند، اضافه کرد: سپاه با وجود شنیدن زخم زبان‌ها هیچگاه نگفت کمک به سیل زدگان و بسیاری از امور اجرایی کار دولت است و فقط با اخلاص و احساس تکلیف در سکوت کسانی که سپاه را متعلق به پادگان می‌دانستند به وسط میدان آمد و همه در برابر رشادت خود مات و مبهوت ماندند.

نصرتی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر گنبدکاووس به صورت ویژه و بی‌نظیر به مردم خدمت ارائه کرد، افزود: مردم گنبدکاووس از زحمات و تلاش‌های هلال احمر در گنبدکاووس بی‌نهایت قدردانی کرده و از مدیران آن تشکر می‌کنند.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار