|
|
کدخبر: ۱۸۳۶۴۶

دبیر شورای نگهبان گفت: مواجهه هوشمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با پیام آمریکایی‌ها، آن‌ها را تحقیر کرد و در تاریخ ماندگار شد.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۸) در نطق پیش از دستور خود در جلسه این شورا اظهار داشت: برخی رخدادها و شخصیت‌ها نام‌شان در تاریخ همواره ماندگار بوده و هست؛ از جمله این شخصیت‌های بزرگ، جناب حمزه سیدالشهدا(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هستند که نام‌شان در تاریخ اسلام ماندگار شده است.

وی در ادامه سخنان خود به دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که نمایندگان مجلس در بیانیه تشکرآمیز خود مطرح کردند، نوع رفتار رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار بود.

جنتی با قدردانی از مواضع قاطعانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در قبال دولت آمریکا که در دیدار نخست وزیر ژاپن از سوی ایشان مطرح شد، تاکید کرد: مواجهه هوشمندانه مقام معظم رهبری با آمریکایی‌ها یادآور این جمله حضرت امام بود که می‌فرمودند “آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.” این موضع رهبری، دولت آمریکا را تحقیر کرد و در تاریخ ماندگار شد.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار