|
|
کدخبر: ۱۸۴۰۹۸

در دو روز گذشته که صلاحیت وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات، اقتصاد و دارایی، اطلاعات و  امور خارجه مورد بررسی قرار گرفت، بر اساس ماده 204 آیین نامه داخلی مجلس، ابتدا کمیسیون های تخصصی و مرتبط با این 5 وزارتخانه جمع بندی خود نسبت به برنامه های وزرای پیشنهادی را اعلام کردند. سپس موافقان و مخالفان این 5 وزیر پیشنهادی هر یک به مدت 15 دقیقه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت نیز هر یک از وزرا در مدت زمان 30 دقیقه به دفاع از برنامه های خود پرداختند. 

بر همین اساس تاکنون به جز حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش که نتوانست نظر مثبت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را جلب کند، برنامه های عیسی زارع پور، سیداحسان خاندوزی، حجت الاسلام خطیب و حسین امیرعبدالهیان با اقبال کمیسیون های صنایع، اقتصادی و امنیت ملی مجلس همراه شد. 

همچنین  زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در دقایق پایانی روز دوم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، گزارش کمیسیون متبوعش درباره ارزیابی برنامه های بهرام عین اللهی را قرائت کرد. بر اساس این گزارش،  انطباق بالای برنامه های گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت با اسناد بالادستی مورد اقبال اکثریت اعضای کمیسیون بهداشت قرار گرفته است. 

در نشست امروز نیز طبق حروف الفبا، تاکنون بررسی صلاحیت  وزرای پیشنهادی بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده و بهرام عین اللهی و حجت الله عبدالملکی پس از شنیدن نظرات موافقان و مخالفان، به تشریح برنامه های خود پرداختند. 

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار