|
|
کدخبر: ۲۱۱۹

سخنگوی ستاد عارف:

سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف می‌گوید عارف از عملکرد شورای مشورتی اصلاح‌طلبان در دور زدن وی ناراحت شده است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از آسمان، اظهارات حسن رسولی رازگشایی از این سوال است که چرا اصلاح‌طلبان بعد از انتخابات، چند جلسه تشکر و قدردانی از عارف برپا کردند.


رسولی در مصاحبه با نشریه آسمان گفت: از چهار نامزد اصلاح‌طلبان(عارف، شریعتمداری، جهانگیری و مهرعلیزاده) دو نفر یعنی عارف و شریعتمداری ثبت‌نام کردند. دکتر عارف و سایر همراهان ایشان در نحوه عمل به نتایج حاصل از جلسات گوناگون این شورا انتقاداتی داشته و داریم. انتظار بود بین چهار نفر قبل از ثبت‌نام یک نفر به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان تعیین گردد. متاسفانه با عدم همراهی برخی دوستان و مصاحبه‌های تک روانه آنان و اعلام زودهنگام نتیجه اجماع نشانه‌ها و شایعاتی را باعثگردیدند که موجب گله‌مندی درون خانوادگی جبهه اصلاحات شد.


وی در پاسخ به این سوال که چرا در جلسه آخر شورای مشورتی که نتایج نهایی نظرسنجی‌ها اعلام و برای نامزد نهایی تصمیم‌گیری شد، شرکت نکردید؟ گفت: علت عدم حضور نمایندگان آقای عارف در این جلسه نقض مکرر قول و قرارهای قبلی بود. به عنوان نمونه قرار بود نتیجه نهایی اجماع با تکیه بر نتایج نظرسنجی و نیز مصلحت‌سنجی به آقای خاتمی ارائه شود و آقای دکتر رهامی به نمایندگی از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آن را به اطلاع عموم برساند.

بدون توجه به این قرار و در تداوم فعالیت‌های تبلیغاتی، برخی دوستان به صورت انفرادی در گرماگرم رقابت انتخاباتی اظهارنظرهایی می‌کردند که موجب نگرانی و گله‌مندی ستاد عارف را فراهم کرد. به این دلیل ما در جلسه نهایی شورا شرکت نکردیم و عملا به نمایندگی از عارف برخلاف آنچه یکی از دوستان روز دوشنبه قبل از انتخابات گفت که نتیجه اجماع با حضور نمایندگان عارف تعیین گردید، نه من و نه آقای توفیقی در آن جلسه حضور نداشتیم.


رسولی در این باره که «به نظر می‌رسد اما با دلخوری این اتفاق افتاد و آقای عارف با نارضایتی کنار رفتند. به نحوی که حتی حاضر نشدند در بیانیه انصراف اعلام حمایت خود از روحانی را مطرح کنند» خاطرنشان می‌کند: بله آقای عارف ناراحت و دلخور بودند اما نه به این دلیل که به نفع آقای روحانی کنار رفتند. به دلیل برخوردها و عملکردی که در شورای مشورتی صورت گرفت. به این دلیل که برخلاف وعده‌هایشان عمل کردند. برخی از دوستان از بیم اینکه آقای عارف کناره‌گیری را نپذیرد، برخلاف نظر شورای مشاوران و نمایندگان نامزدها اقدام به مصاحبه و اعلام خبر اجماع به نفع آقای روحانی کردند.


وی درباره مسئله اصلی عارف و حامیان وی گفت: گلایه آقای عارف و ستاد ایشان به این بود که دوستان در شورای مشاوران به تعهدات خود عمل نکردند. این اجماع از ابتدا قرار بود بین آقایان جهانگیری، مهرعلیزاده، شریعتمداری و عارف باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار