|
|
کدخبر: ۲۶۷۸

«گویا آقایان باورشان نشده که آقای روحانی به عنوان یک شخصیت دارای پیشینه فکری و سیاسی مشخص، پیروز انتخابات ۲۴ خرداد می‌باشد. انتظارات به شکلی است که از عهده حتی نیروهای شناسنامه‌دار اصولگرا و معتدل هم خارج است لحن سخنان به گونه‌ای است که انگار خود آقای حسین شریعتمداری پیروز انتخابات است. ولی واقعیت این است که پیروز این انتخابات نه سید محمد خاتمی و نه آقای ناطق نوری است، بلکه کسی منتخب مردم قرار گرفته که مرز بین این دو می‌باشد.»

به گزارشامیدنیوز، مطلب فوق بخشی از سرمقاله دیروز روزنامه اصلاح‌طلب ابتکار است که در آن، اگرچه دیدگاه و نظر کیهان تحریف شده است ولی بر این واقعیت نیز تصریح گردیده که اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات نبوده‌اند و در حالی که مدعیان اصلاحات با هیاهو و سر و صدای بی‌پایه و اساس اصرار دارند رأی رئیس جمهور منتخب را به سود کانون‌های ورشکسته داخلی و خارجی مصادره کنند، روزنامه ابتکار تصریح می‌کند که رأی مردم به سبد آقای حسن روحانی ریخته شده است که نه اصلاح‌طلب است و نه اصولگرا. تا اینجا، همان نظر کیهان است که آقای روحانی اصلاح‌طلب نیست و سهم‌خواهی مدعیان اصلاحات از ایشان زیاده‌خواهی سیاسی است! و اشاره به این نکته نیز ضروری است که مدعیان اصلاحات اساسا خواستار موفقیت دولت آقای روحانی نیستند و به دولت ایشان به عنوان یک پل نگاه می‌کنند.

اصرار آنها برای مصادره رأی روحانی به خاطر ویزای ورود به کابینه است و نه همراهی با ایشان. سرمقاله روزنامه ابتکار اگرچه از بسیاری دروغ‌پردازی‌های سایر نشریات زنجیره‌ای اجتناب کرده است ولی متاسفانه این روزنامه هم مانند سایر روزنامه‌های زنجیره‌ای نظر کیهان درباره کابینه آقای روحانی را تحریف کرده و این توهم را القا می‌کند که انگار کیهان در پی سهم‌خواهی و یا دخالت در امور ریاست جمهوری است. آنچه کیهان به وضوح و با ارائه اسناد غیرقابل انکار مطرح کرده است، هشدار دلسوزانه و خیرخواهانه به رئیس جمهور محترم درباره اصحاب فتنه است.

کیهان اسناد وطن‌فروشی و خیانت اصحاب و عوامل فتنه آمریکایی - اسرائیلی ۸۸ را برای اطلاع بیشتر آقای روحانی بازگو کرد و از این طریق به یاری رئیس جمهور منتخب شتافته تا ستون پنجم دشمنان بیرونی نتوانند با نفوذ و حضور احتمالی در کابینه جدید، برای دولت آقای روحانی، شخص رئیس جمهور و مخصوصا مردم شریف این مرز و بوم فاجعه‌آفرینی کنند.

اصحاب فتنه و برخی از مدعیان اصلاحات که با فتنه‌گران گره خورده‌اند، به جای پاسخ و نفی اسناد ارائه شده از سوی کیهان که کمترین تردیدی درباره وطن‌فروشی و خیانت آنها باقی نمی‌گذارد، به تحریف نظرات کیهان و ناسزاگویی و فحاشی روی آورده‌اند. گفتنی است برخی خبرها حکایت از آن دارد که آقای روحانی با شناخت از ماهیت فتنه آمریکایی - اسرائیلی ۸۸ تاکنون از پذیرش اصحاب نشان‌دار فتنه خودداری کرده‌اند که امید است برای حفظ اقتدار و کارآمدی دولت خود، به هیچیک از عوامل ریز و درشت فتنه اجازه حضور در کابینه جدید را ندهند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار