|
|
کدخبر: ۳۲۲۴

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: قالیباف رأی حداکثری اعضای شورای شهر را به عنوان شهردار تهران دارد.

به گزارش امید، محسن پیرهادی در گفت‌وگو با فارس درباره گزینه نهایی اعضای شورای چهارم شهر تهران برای انتخاب شهردار تهران اظهار داشت: براساس جلساتی که تا به امروز برگزار شده است قالیباف تنها گزینه‌ نهایی است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا باید قالیباف انتخاب شود گفت: از عوامل انتخاب قالیباف بعنوان شهردار تهران، این است که رأی حداکثری و اتفاق آرای اعضای شورای شهر را دارد، تعدادی از اصلاح طلبان شورای شهر به دلیل کارآمدی قالیباف به وی رأی می‌دهند و تنها گزینه‌ای که می‌تواند تعامل خوبی را برقرار کند.

پیرهادی بیان داشت: برای انتخاب شهردار براساس شاخص‌ها حرکت می‌کنیم و قائل بر این هستیم که با نظر جمع ۳۱ نفر اعضای شورای شهر، شهردار جدید تهران را انتخاب کنیم.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شورای شهر اصولگرا و اصلاح طلب نداریم گفت: عده‌ای علاقه دارند فضا را سیاسی کنند.

وی بیان داشت: بعضی‌ها به سیاسی بازی علاقه دارند و نمی‌توانند بدون سیاست زندگی کنند. در شورای شهر قرار نیست کار سیاسی انجام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار