|
|
کدخبر: ۳۷۸۴

بازخوانی تاریخ

مطلب زیر، از سزی خاطرات سال ۶۴ هاشمی رفسنجانی، در تاریخ ۲۸ شهریور ماه برگرفته شده است.

به گزارشامیدبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی، تا ساعت هشت صبح در دفترم کار کردم. در جلسه علنی مجلس، ناطقان قبل از دستور آقایان[محمد] معزّی و[محمد حسینی] علوی نمایندگان اصفهان و گرگان، درباره دولت با تندی صحبت کردند که منجر به درگیری دو طرف در مجلس شد و من نصیحت کردم که خودشان را کنترل کنند؛ آنها آرام گرفتند. به نظر می‏رسد فتنه و درگیری داشته باشیم.


گزارش لایحه تشدید مجازات رشوه به تصویب رسید. در تنفس آقای[محمد] یزدی در مورد ارائه گزارش مذاکراتشان با امام در خصوص دولت آینده با نمایندگان مشورت کرد. قرار شد هفته آینده نتیجه را بگویند.
عصر برای جمعی از اعضای سپاه سخنرانی کردم. جمعی از اعضای انجمن‏های اسلامی دانشجویان آمدند و درباره دانشگاه‏ها پیشنهاداتی داشتند و از برخوردهای جریان دفتر تحکیم وحدت شاکی بودند. آقای حداد عادل آمد، هم از مدیران مدارس ملی نیکان و علوی و هم از برخورد مسئولان وزارت آموزش وپرورش گله و اتنقاد داشت.
جمعی از حزب‏اللهی‏ها که دو سه روز است علیه بد حجابی تظاهرات می‏کنند، مقابل مجلس آمدند.[آقای میرعمادی] دادستان[عمومی] تهران با جمعی از قضات آمدند و مشکلات خود را گفتند. من هم برای آنها صحبت کردم و وعده کمک دادم. خبر رسید که عراق در زدن اسکله آذرپاد خارک و دو نیروگاه دز و کارون، خسارات سنگینی وارد کرده است. خیلی ناراحت شدم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار