|
|
کدخبر: ۷۵

حجت الاسلام ناصحی:

ائتلاف شهر امید مورد اقبال اصولگرایان است چرا که چهره‌های ارزشی و انقلابی بسیاری در لیست آن به چشم می‌خورد.

حجت الاسلام ناصحی اظهارداشت: بنده این آقایان را قبول دارم و اخلاق اسلامی حکم می‌کند که صمیمانه از آن‌ها تشکر کنم چرا که اسم من را نیز جزء لیست شان آورده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " باید مراقب باشیم که انتخابات شورای شهر در سایه سنگین انتخابات ریاست جمهوری قرار نگیرد " افزود: نقش و حضور مردم همان طور که برای انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز نقش حیاتی و تعیین کننده‌ای را دارد.

این کاندیدای شورای شهر حضور مردم پای صندوق های رای را حماسه ساز وحدت و یکپارچگی ایرانیان دانست و تصریح کرد: تهران یک ایران کوچک و در حقیقت عصاره ایران است و با سایر شهرها متفاوت است چرا که مزیت های بسیاری بر شهرهای دیگر دارد.

حجت الاسلام ناصحی گفت: وظیفه اعضای شورای شهر تهران آن است که شهر را به آبادانی و شکوفایی برسانند زیرا این تمیزی، زیبایی و آبادی کلان شهر تهران در بخش های مختلف باعثافتخار ایران در دنیا می شود چرا که اکثر روسای جمهور و دیپلمات‌های سیاسی به تهران می‌آیند.

وی ادامه داد: به عقیده اکثر این مسافران خارجی که با تبلیغات ماهواره‌ای دشمنان احساس می‌کنند تهران خرابه ای بیش نیست، پس از بازگشت نظرشان تغییر کرده و هنگامی که با زیبایی ها، آبادانی، سرسبزی و پیشرفت شهر تهران رو به رو می‌شوند دروغگویی سیاستمداران و شبکه‌های دروغین خبری بیش از پیش برایشان آشکار می شود.

این کاندیدای شورای شهر ضمن تشکر صمیمانه از شهردار تهران اذعان کرد: شهر تهران برای رسیدن به تعالی بیشتر هنوز هم جای کار دارد و پس از انتخابات شوراها، اعضای شورای شهر باید شهرداری مدیر، مجرب، ولایتمدار و با تجربه برای اداره شهر انتخاب کنند.

حجت الاسلام ناصحی خاطرنشان کرد: مردم باید با تمام وجود ۳۱ نفر از اعضای شورای شهر را آگاهانه برای خدمت انتخاب کرده و در انتخابات نقش آفرینی کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار