|
|
کدخبر: ۷۵۸۱۹

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ایمان و عمل صالح سرمایه است، اظهار کرد: شهدا راضی نیستند که جامعه اسلامی متفرق شود چون ضعیف می شود، اگر بدانید کسی اشتباه می کند باید به او تذکر دهید تا تفرقه به وجود نیاید.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، " آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی " در دیدار با خانواده شهدا در رفسنجان اظهار کرد: با چشم و دل روشن می‌توان موفق بود و جوانان ما در دفاع مقدس با عشق به جبهه‌ها می رفتند و با وجودی که امام اعلام کرده بودند جوانان زیر ۱۶ یا ۱۸ سال نیایند، بعضی ها شناسنامه خود را تغییر داده و یا همراه دیگران به جبهه می رفتند.

وی با اشاره به شرایط خانواده شهدا و ایثارگران افزود: اگر پیکر شهیدی را بیاورند، خانواده آن با روی باز استقبال کرده و مقاومت می کنند و خانواده شهدا همه جا حضور داشته و موجب معنویت می شوند.

هاشمی رفسنجانیتصریح کرد: در زمانی که شرق و غرب ما را تهدید می کنند، خانواده شهدا سر خم نمی‌کنند، چون انقلاب را شناخته و ایمان دارند و راه خود را با ایمان و عقیده ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: ما در جنگ نیروهای ارزشمندی را از دست دادیم که این خون‌های مقدس می جوشد و دلها را آرام می‌کند، کیست که مادر شهید را ببیند و تحت تاثیر قرار نگیرد، اما این خانواده شهیدان با دل شاد و گرم در جامعه حضور دارند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از جنگ و با وجود این همه شهید و مفقود الاثر و کسانی که در خدمت جنگ بودند، باید برایشان شغل ایجاد می‌شد که خانواده ها صبر کردند تا ما این امکان را برای آنها مقدور نماییم.

وی ادامه داد: کم هستند کسانی که از راهی که رفته اند، پشیمان باشند و همیشه از خداوند می‌خواهند و برنده واقعی آنها هستند.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به این‌که ایمان و عمل صالح سرمایه شماست، اظهار کرد: شهدا راضی نیستند که جامعه اسلامی متفرق شود چون ضعیف می شود، اگر بدانید کسی دارد اشتباه می کند باید به او تذکر دهید تا تفرقه به وجود نیاید.

وی افزود: گاهی اختلاف رحمت است، اما نزاع هیچ توجیهی ندارد و خداوند خون شهیدان را از این لحاظ زنده می داند که انسان زنده را دعوت به حق می کند.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: من به عنوان کسی که فرمانده جنگ بوده، می دانم که ارزش در وجود شهدا بود و آنها بودند که ما را تحت تاثیر قرار می دادند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: شما تاکنون صبر کرده اید، ان شاءالله شرایط تحریم برداشته می شود تا بتوان کارهای بهتری انجام داد؛ دولت مقروض و بدهکار است و باید تحریم ها برداشته شود تا مشکلات کشور رفع گردد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار