|
|
کدخبر: ۸۳۵

زیباکلام درباره اینکه اوایل خرداد گفته بود «حتی با وجود حمایت هاشمی و خاتمی از روحانی، اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت نخواهند کرد و حسن روحانی را اصلاح‌طلب نمی‌دانم» توضیح داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از کیهان، وی در مصاحبه با «فردا» و در پاسخ این سؤال که «قبل از انتخابات در گفتگویی که با ما داشتید اعلام کردید حسن روحانی را یک اصلاح‌طلب نمی‌دانید، الان بعد از گذشت چند هفته از انتخابات همچنان این نظر را دارید» اظهار داشت: «ببینید من همچنان می‌گویم که آقای روحانی یک اصلاح‌طلب به معنای کسی که دوم خردادی باشد، عضو جبهه مشارکت یا سازمان مجاهدین انقلاب باشد و یا این که به آقای خاتمی نزدیک باشد نیست. ولی ایشان از جهات مختلفی به اصلاح‌طلبان نزدیکی بسیاری دارد. اعتدال‌خواهی و میانه‌روی، تنش‌زدایی، خواهان تفاهم داشتن با همسایگان و برخی دیگر از خصوصیات، ایشان را فردی نزدیک به اصلاح‌طلبان کرده اما به معنای واقعی اصلاح‌طلب نیستند.»
او افزود: در عالم سیاست قطعیتی وجود ندارد. آن زمان هیچ کس از اتفاقاتی که در حال رقم خوردن بود آگاهی نداشت. کسی فکر نمی‌کرد آقای هاشمی رد صلاحیت شود و آقای عارف به نفع حسن روحانی کنار بکشد. در آن زمان پیش‌بینی من این بود که اصلاح‌طلبان در انتخابات کاندیدایی نخواهند داشت اما وقتی آقای عارف به نفع آقای روحانی کنار رفت و وقتی آقایان خاتمی و هاشمی به حمایت از حسن روحانی پرداختند، نظر بنده روی آقای روحانی مثبت شد.
زیباکلام چند ماه پیش گفته بود حسن روحانی اصلاح‌طلب نیست و حتی ۲ میلیون رأی هم ندارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار