|
|
کدخبر: ۸۴۸۵۲

" بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی نامه ای حوادثتروریستی روسیه را به " ولادیمیر پوتین " رئیس جمهوری این کشور تسلیت گفت.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به اقدامات تروریستی این رژیم، با ارسال نامه ای به رئیس جمهوری روسیه بر لزوم همکاری کشورها برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش جروزالم پست، " بنیامیننتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی نامه ای حوادثتروریستی روسیه را به " ولادیمیر پوتین " رئیس جمهوری این کشور تسلیت گفت.

وی در این نامه با اشاره به حملات تروریستی شهر ولگوگراد واقع در جنوب شرق روسیه که بیش از ۳۰ کشته به جا گذاشت، خواهان همکاری کشورهای خواهان صلح برای مقابله با اقدامات تروریستی شد.

این درحالی است که رژیمصهیونیستیبه عنوان عامل اصلی اقدامات تروریستی علیه ملت های منطقه شناخته شده و جنایات اخیر این رژیم در غزه و جنوب لبنان انتقادهای بین المللی را به همراه داشته است.

پس از انفجار روز یکشنبه اعلام شد که یک زن عامل این انفجار بوده است. به نوشته رسانه های روسی این زن با اتوبوس از داغستان به ولگوگراد آمده و سپس در نزدیک درب ورودی ایستگاه قطار این شهر خود را منفجر کرده است.

این انفجارها در حالی رخ می دهند که روسیه در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ میلادی(کمتر از شش هفته دیگر) میزبان بازی های المپیک زمستانی خواهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار