|
|
کدخبر: ۹۳۱۲۷

این آزمایشات و بررسی ها در بیمارستان سه بیمارستان " الحامد " در منطقه " بقاع "، " المقاصد " در بیروت و بیمارستان نظامی ارتش لبنان در منطقه " المتحف " انجام شد.

به گزارشامیدبه نقل از شیعه آنلاین، اولین تصویرتروریستسرشناس عربستانی " ماجد الماجد " که فرمانده گردان " عبدالله عزام " به شمار می رفت و در انفجار مقابلسفارتجمهوری اسلامی ایران در بیروت دست داشت، منتشر شد.

در پی انتشار این تصویر از جنازه این تروریست تکفیری، " سمیر حمود " دادستان لبنان طی اظهاراتی فاش کرد که مقامات قضایی لبنان با تحویل جسد " ماجد الماجد " به خانواده اش موافقت کرده اند و این کار در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر منتظر آخرین گزارش تیم پزشک قانونی هستیم که بررسی هایی را بر روی جسد وی انجام داده اند. این آزمایشات و بررسی ها در بیمارستان سه بیمارستان " الحامد " در منطقه " بقاع "، " المقاصد " در بیروت و بیمارستان نظامی ارتش لبنان در منطقه " المتحف " انجام شد.


" سمیر حمود " در مورد علت انجام این بررسی ها گفت: ‌ بعد از انجام برخی مشورت ها، به این نتیجه رسیدیم که پیش از تحویل جسد، همه بررسی های لازم بر روی جسد انجام گیرد تا همه پرسش های باقیمانده و احتمالی پاسخ داده شوند تا در آینده مشکلی در این باره به وجود نیاید و پرسشی برای دادگاه باقی نماند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار