|
|
کدخبر: ۱۸۰۵۹۸

مدیر کمیته حراست نمایشگاه کتاب می‌گوید: توصیه ما استفاده از حمل و نقل عمومی برای بازدید از نمایشگاه کتاب است و پلیس راهور هم درست گفته است و از رسانه‌ها هم می‌خواهیم تنها بر استفاده از حمل و نقل عمومی تاکید کنند.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز از کاربری پارکینگ‌های اطراف مصلای تهران خبر داده و گفته است: با هماهنگی‌های انجام شده‌ 8 پارکینگ در اطراف محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران برای ناشران، کارمندان، اهالی رسانه و مهمانان ویژه در نظر گرفته شده است. ( اینجا )

 

در عین حال سردار مهماندار امروز در نشست خبری خود در خصوص نمایشگاه کتاب تاکید کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب از ۱۲ اردیبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود ما از ابتدا با برگزاری نمایشگاه در مصلی مخالف بودیم و کتبا مخالفت خود را اعلام کردیم. مراجعه عده کثیری از شهروندان به منطقه باعث افزایش آلودگی و ایجاد نارضایتی برای ساکنان منطقه می‌شود اما متاسفانه با اصرار مسوولین امر نمایشگاه در این منطقه برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم ماجرا و مشکلات ترافیکی را به حداقل برسانیم و تسهیلات لازم را فراهم کنیم، گفت: در مصلی هیچ پارکینگی برای پارک خودرو پیش‌بینی نشده است؛ چراکه پارکینگ‌ها گنجایش پارک این همه خودرو را ندارند بنابراین بهترین کار استفاده از حمل و نقل عمومی است پیش‌بینی‌های لازم نیز در این زمینه صورت گرفته و شرکت اتوبوسرانی و مترو همکاری‌های لازم را در این زمینه با ما خواهند داشت.

مهدی سهل آبادی در همین رابطه و در توضیح درباره ابهام به وجود آمده در مورد پارکینگ‌های مصلی در ایام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ایلنا گفت: خبر ما با این هدف منتشر شده که مردم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از وسایل نقلیه شخصی برای آمدن به مصلی استفاده نکنند که ایجاد ترافیک شود. ممکن است تنظیم خبر نتوانسته منظور را درست و کامل منتقل کند. ۸ نقطه پارکینگ اختصاص پیدا کرده که به کارکنان، ناشران، خبرنگاران، موتور و خودروهای ون و بی‌سیم و یکی هم برای مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه واقع در ضلع جنوبی با ظرفیت ۳۰۰۰ پارکینگ گلگشت در بزرگراه رسالت هم برای عموم در نظر گرفته شده است.

او متذکر شد: فضایی که داریم واقعا جوابگوی پارک ماشین‌های تمام بازدیدکنندگان نیست و ما هم تاکید داریم که حتما از حمل‌ونقل عمومی برای آمدن به نمایشگاه کتاب استفاده شود. تاکسی‌های بی‌سیم، خودروهای ون، مترو، اتوبوس و ... همه برای رفاه حال بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. فضایی محدود هم برای افرادی با شرایط ویژه در نظر گرفته شده ولی توصیه ما استفاده از حمل و نقل عمومی است و پلیس راهور هم درست گفته است و از رسانه‌ها هم می‌خواهیم تنها بر استفاده از حمل و نقل عمومی تاکید کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار