|
|
کدخبر: ۱۸۱۶۳۱

در حالی که دیزنی دیروز جیمز گان را از کارگردانی فیلم «محافظان کهکشان ۳» اخراج کرد، این عمل با انتقاد روبه رو شده است.

به گزارش امیدنیوز ،

جیمز گان که کارگردان دو قسمت «محافظان کهکشان» است به دلیل انتشار توییت‌های توهین‌آمیز از سوی کمپانی دیزنی از کارگردانی قسمت سوم این مجموعه سینمایی برکنار شد.

این اقدام پس از توییت‌های جنجالی جدید این فیلمساز انجام شد که توییت‌های غیراخلاقی قدیمی وی را نیز بار دیگر مطرح کرد.

والت دیزنی دیروز (جمعه) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد این استودیو با توجه به ارزش‌هایی که به آنها پایبند است نمی‌تواند به همکاری خود با این کارگردان ادامه بدهد. با این اطلاعیه که از سوی آلن هورن رییس دیزنی استودیوز منتشر شد، خبر اخراج گان رسمی اعلام شد.

این اخراج نه تنها با تعجب همراه شد بلکه واکنش هایی نیز مقابل آن ایجاد شد از جمله دیو باتیستا اخراج وی را شوک‌آور خواند. وی که برای بازی در نقش درکس ویرانگر در فیلم‌های مارول شناخته شده قرار است در فیلم سوم «محافظان کهکشان» نیز جلوی دوربین برود.

باتیست که در دو فیلم قبلی «محافظان کهکشان» نیز جلوی دوربین گان رفته بود از وی جانبداری کرده است.

وی نوشته است: باید خیلی چیزها بگویم اما الان وقتش نیست و مهمترین چیزی که باید درباره جیمز گان بگویم این است که او از افراد دوست داشتنی، باهوش و مهربان است و هر وقت او را دیدم او باشخصیت بود و عمیقا به مردم و حیوانات احترام می‌گذاشت. او اشتباه‌هایی کرده، همان طور که همه می‌کنیم. من با رفتاری که با او شده اصلا موافق نیستم.

با این حال حتی پیش از آن که دیزنی خبر اخراج گان را بدهد، او گفته بود قصد دارد از توییتر بیرون برود.

گان که تلاش کرده بود مانع واکنش دیزنی شود، پنجشنبه درباره توییت‌های قدیمی‌اش گفته بود: خیلی از آنهایی که کارهای مرا دنبال کرده‌اند می‌دانند من همیشه حرف‌های تحریک‌آمیز می‌زنم و در فیلم‌هایی که ساخته‌ام نیز شوخی هایی تابوشکنانه مطرح شده است بنابراین اینها بخشی از شغل و طنز من بوده‌اند.

وی در عین حال تاکید کرده بود که نمی‌خواهد بگوید از قبل بهتر شده اما خیلی خیلی با قبل خودش تفاوت دارد و سعی دارد ریشه‌هایش را که عشق به کارش و خشم کمتر است، گسترش دهد.

وی پس از انتشار خبر اخراجش نوشت که خشمگین است ولی باز هم آن توییت‌های قدیمی بازتاب دهنده آدمی که او امروز هست، نیستند.

گان قرار بود فیلم سوم «محافظان کهکشان» را کارگردانی کند و فیلمنامه آن را نیز خودش بنویسد. گفته شده او پیش نویس فیلمنامه را نیز آماده کرده است . تولید این فیلم برای اوایل سال 2019 در نظر گرفته شده بود و فیلم قرار بود سال 2020 اکران شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار