|
|
کدخبر: ۱۰۴۸۸۴

سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیمش در دیدار شب گذشته مقابل ساندرلند مستحق شکست بوده است.

به گزارشامیدبه نقل از فارس،دیوید مویسمعتقد است که تیمش مستحق حذف شدن از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس توسط ساندرلند بوده است. ساندرلند با پیروزی مقابل منچستریونایتد در ضربات پنالتی در اولدترافورد توانست به فینال مسابقات جام حذفی صعود کند.

مویس پس از این شکست اظهار داشت: اگر بخواهیم صعود کنیم باید گل بزنیم نه اینکه فقط عالی بازی کنیم. به اندازه کافی خوب بازی نکردیم تا صعود کنیم. ساندرلند به اینجا آمد و با شایستگی راهی فینال شد.

مویس دخالتی در انتخاببازیکنانبرای زدن ضربات پنالتی نداشت و بازیکنان پنالتی‌زن‌ها را انتخاب کردند اما در زدن این ضربات بسیار بد کار کردند. سرمربی منچستر در این باره گفت: در پایان فکر می‌کنم عملکردمان به اندازه کافی برای صعود خوب نبوده است. بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و ما در پنالتی افتضاح بودیم.

وی ادامه داد: این گروه ایده‌آلی نبود که ما برای پنالتی‌ها انتخاب کرده باشیم، هرناندز می‌توانست یک پنالتی بزند اما مصدوم شد و کسانی مثل کریک را مسئول زدن پنالتی کردیم. همیشه یک تیم در نیمه‌نهایی بازنده است و به خاطر اینکه در ضربات پنالتی به اندازه کافی خوب نبودیم، ما بازنده بودیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار