|
|
کدخبر: ۱۰۶۴۷۲

مدیرعامل باشگاه استقلال چند روز پس از استعفای همتای خود در باشگاه پرسپولیس از او حلالیت طلبید.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم،علی فتح‌ الله‌ زاده، درباره انتقاداتی که نسبت به محروم نشدن آندرانیک تیموریان از سوی کمیته انضباطی مطرح می‌شود، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم آندو ۸ میلیون تومان جریمه شده است که چنین رقمی برای جریمه کردن یک بازیکن تاکنون سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه طرح این موضوعات باعثمی‌شود که در حق آندو نامهربانی شود، تصریح کرد: آندو بازیکن زحمتکشی است و برخی درباره او قضاوت خوبی نمی‌کنند. همه بازی‌های لیگ توسط کمیته انضباطی رصد می‌شود و قطعاً اگر تیموریان تخلفی کرده بود با او برخورد می‌شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین تاکید کرد: پیش از این در مورد رفتار و حرکاتی که پیام صادقیان انجام داده بود، اظهارنظر خاصی نکرده بودم، چرا که اعتقاد دارم یک بازیکن را به خاطر رفتاری که در زمین داشته، نباید دار بزنیم. امروز هم روی این اعتقاد هستم و باور دارم هجمه روی آندو به این دلیل است که برخی‌ها می‌خواهند استقلال را از برنامه خود منحرف کنند.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به نصب بنر حجازی توسط عده‌ای که در محل تمرین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: یکی از رسانه‌ها امروز عنوان کرده بود برخی افراد در کمپ باشگاه استقلال بنر ناصر حجازی را جمع کرده بودند، در صورتی که این موضوع اصلاً درست نیست، چرا که کسی جرات نمی‌کند عکس و بنر ناصر حجازی را جمع کند.

وی همچنین یادآور شد: کسانی که تا روز گذشته به ناصرخان توهین می‌کردند امروز نام او را فریاد می‌زنند. به نظرم این نوع کارها زشت است و باعثآزرده شدن روح ناصرخان می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: می‌گویند ما دستور داده‌ایم که بنر حجازی را جمع‌آوری کنید. چطور آنها این حرف‌ها را می‌زنند، در صورتی‌که کمپ استقلال به نام حجازی است. امیر قلعه‌نویی دوست دارد عکس ناصر حجازی در کمپ به نمایش در آورده شود، چون حجازی برای استقلال است. مطمئن باشید کسانی که این کار را کرده‌اند استقلالی نبوده‌اند و ما آنها را پیدا می‌کنیم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اظهارات علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه اگر ما نبودیم نکونام با استقلال قرارداد نمی‌بست و اکنون نیز به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال جدا شد گفت: روز گذشته با آقای کفاشیان صحبت کردم. متاسفانه به ایشان اطلاعات غلطی داده بودند. ایشان پاسخ حرفی را دادند که ما نزده بودیم. ما ارتباط تنگاتنگی با فدراسیون داریم و بخشی از درآمد ما شامل؛ بلیت فروشی، حق پخش و … از سوی فدراسیون فوتبال تامین می‌شود. با این وجود از کفاشیان انتظار دارم سریع پاسخ ندهد.

وی در مورد استعفای محمد رویانیان از مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس گفت: به نوبه خودم به رویانیان خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه ما کاری کردیم که آدمی چون رویانیان که برای پرسپولیس زحمت کشیده بود امروز از این تیم جدا شود و نتواند در این تیم دوام بیاورد.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه حیف شدرویانیاناز پرسپولیس رفت تصریح کرد: ‌ رویانیان به پرسپولیس خدمت کرد و بار دیگر به او خسته نباشید می‌گویم. اگر کری‌هایی که در گذشته بین من و رویانیان بوده و باعثرنجش خاطرش شده است و یا حرفی زده‌ام که آزرده خاطرش کرده است، از او حلالیت می‌طلبم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار