|
|
کدخبر: ۱۰۹۱۰۵

پیام صادقیان:

هافبک تیم پرسپولیس گفت: اگر این شرایط ادامه داشته باشد برای سال آینده به پیشنهاداتم فکر می کنم.

به گزارشامیدبه نقل از عرش نیوز، پیام صادقیان درباره اتفاقات رخ داده طی روزهای اخیر برای خود عنوان کرد: متاسفانه یک ماه است روی من کلید شده است. در همه این مدت سکوت کردم و به خدا توکل داشتم ولی نمی توانم هضم کنم که دلیل این نوع رفتار چه بود و برخی چرا این قدر اصرار داشتند که آبرویم را ببرند. به من تهمت زدند و کاری کردند که هر چند بازی یک بار محروم شوم. این هم جو ورزشگاهها علیه من است.

وی درباره افشای بحثقلیانکشی در اردوی تیم زیر ۲۲ سال در کیش گفت: به نظر من فردوسی پور کار خوبی کرد که این بحثرا مطرح کرد اما از کمیته اخلاق ناراحتم. مدیر هتل گفته که ۱۰ تا ۱۵ بازیکن قلیان کشیدند. مدرک و سند ستاد رسیدگی به تخلفات چه بوده است که من جزو این نفرات بودم؟ چرا علیپور فقط اسم دو نفر را مطرح کرد؟ از کجا معلوم من و مسلمان در این رستوران بودیم؟ خوشحالم که با ناپاکی برخورد شود اما هر وقت اسنادی باشد باید رسما درباره آن صحبت کرد. شاید برخی از اینکه من سال خوبی را در پرسپولیس سپری کنم ناراحت شدند. من شخصا علیپور را به خدا واگذار می کنم.

هافبکپرسپولیسدرباره اینکه در این شرایط چه برنامه ای برای آینده خود دارد گفت: الان نمی توانم به صورت دقیق در این باره حرف بزنم. به لطف خدا من همین حالا دو سه پیشنهاد از اروپا و تیم های عربی دارم ولی تصمیمی نگرفته ام. قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم عاشق این تیم نبودم اما از وقتی به این تیم آمدم و لطف هواداران و جو تیم را دیدم عاشق پرسپولیس شدم. در همین بازی با فولاد وجودم را گذاشتم اما مگر من کم گذاشتم که برخی هواداران پرسپولیسی ها در همان اهواز علیه من شعار دادند؟ متاسفم که دلخوشی ام را از دست دادم. اگر این شرایط ادامه داشته باشد برای سال آینده به پیشنهاداتم فکر می کنم.

صادقیان تاکید کرد: یک پیشکسوت گفته است که هنوز خیلی مانده است من به کریمی و ناصر محمدخانی برسم. این بحثکاملا درست است و من خودم می دانم باید حالا حالاها بجنگم تا بازیکن خوبی شوم و در حد و اندازه های بازیکن بزرگی مثل کریمی یا محمدخانی باشم. هیچ وقت نگفتم علی کریمی هستم. کار خودم را می کنم و امیدوارم روزی برسد که بتوانم در پرسپولیس آنطور که دوست دارم ظاهر شوم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار